![]() |
|
|
||||
|
||||
Kleuren niet correct.
Ik heb onlangs een 2de videokaart gestoken en heb nu dus 2 monitors. Maar sinds toen krijg ik de kleuren niet meer goed.
Monitor 1 : 1024*768 - ware kleuren (hoogst, 32bits) Monitor 2 : 1024*768 - ware kleuren (16bits) En toch zien de kleuren er "brak" uit ![]() Kaart 1 : GeForce 2 MX Kaart 2 : Een goeiekope ATI Rage (2 ofzo) Heb al de nieuwe detonators getest en de drivers van mijn GeForce, maar niks helpt. Alvast bedankt voor de hulp ! Last edited by Savi; 07-04-2003 at 18:45. |
|
||||
|
||||
Een voorbeeldje:
![]() |
|
||||
|
||||
euhm ... ook aan de drivers van de ati rage gedacht .... ?
Post bovendien eens iets meer van je hardware-setup (ram, cpu, OS, ...) .... dan kunnen we iets verder snollen in de mogelijke fouten ... Verdwijnen de kleuren op 1 scherm (zoja het welke) of op beide schermen ? In general zijn kleurproblemen vaak te wijten aan een tekort aan video-geheugen .... Vooral integrated-GPU's (sis-bullen) hebben hier nogal eens last van ...
|
||||
|
||||
Pentium 3 - 800 Mhz,
Win 2000 640 SDRAM De kleuren zijn slecht op beide schermen dus zal het een algemene fout zijn ofzo ? |
|
||||
|
||||
Misschien een conflict tussen de 2 vga-kaarten of het moederbord wat hier niet mee overweg kan?
|
|
||||
|
||||
Nope, geen enkel conflict te bespeuren...
Raar geval ![]() |
|
||||
|
||||
verdwijnen die kleuren meteen of loopt er eerst een programma vast ? Want dat heb ik ooit ook al eens gehad.
|
||||
|
||||
Die kleuren zijn al van bij het opstarten zo...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|