![]() |
|
|
||||
|
||||
De corvette is er hard afgegaan in de chicane vandaag. Het zag er niet goed uit , ik heb mijn twijfels of ze hem opgelapt krijgen. Ze moeten naar het schijnt enkele onderdelen laten overkomen vanuit de US dus ik heb mijn twijfels of ie nog rijdt dit weekend...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
'k begin het mij ook af te vragen
|
|
|||
|
|||
Zeer zware klap van de Corvette. Niet herstelbaar voor het NRF, echt onmogelijk. Voor-achter, ophanging. Als ze dat nog klaar krijgen dan zijn het echt werkers.
Wat betreft de Mini, niet slecht en zij die er waren hebben kunnen meerijden. Eerste sessie zonder remmen, 2de alles vervangen en we vlogen. We moeten echt meekunnen met de eerste 15 |
|
||||
|
||||
Zeer spijtig van die prachtige Corvette
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Corvette C-5 R
Heb net met een ooggetuige van het ongeval gesproken, blijkbaar is de wagen tijdens een inhaalbeweging van de baan geraakt en in de muur terecht gekomen. Het is nog niet uitgesloten dat de wagen toch zou starten volgens een bron op het circuit van Zolder, maar de kans lijkt klein...
Afwachten en duimen maar |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan ist mss nie voor morgen mar voor overmorgen ![]() Hopelijk zien we dit prachtige racemachien spoedig terug in topvorm... |
|
||||
|
||||
ik kan verstaan dat die mannen die wagen gewoon moeten worden, maar 'k vind het dan toch een zeer groot risico om zo kort voor de eerste koers nog volop te trainen, 't resultaat mag er zijn precies
|
|
||||
|
||||
Ik vrees toch wel voor de corvette hoor. er moeten minstens 2 stukken uit de vs besteld worden volgens Patrick dus da zal wel nie lukken tegen zondag. Crash waarschijnlijk te wijten aan een teveel aan pk's en te vroeg op het gas na de chicane. Heel jammer voor zo'n prachtige wagen.
Patrick Schreurs heeft zich precies ook wel geamuseerd in de BRI-Mini ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Recent "Corvette News" (21u25) : Ik had Patrick Selleslagh pas aan de telefoon, en de schade is dus wel degelijk herstelbaar op korte termijn. 1 stuk diende te worden besteld in de States, maar dat zal morgenmiddag reeds beschikbaar zijn voor het team. Voor de rest hebben ze alle onderdelen in reserve, en Patrick Selleslagh is ervan overtuigd dat de wagen morgen in de loop van de namiddag klaar is, zodat het NSK de technische keuring op zaterdagochtend kan uitvoeren. |
|
||||
|
||||
pfffffffff........wordt dan een druk weekend voor Selleslagh. De 'Vette en de Mondeo aan de start, het wordt mooier en mooier.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Op pitstop staat te lezen dat Patrick Selleslagh crashte, ik dacht Marc Vannerum achter het stuur gezien te hebben ??
|
|
|||
|
|||
Het was inderdaad Marc Vannerum achter het stuur...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|