![]() |
|
|
|||
|
|||
Telenet Inbelverbinding in het buitenland
Kan iemand me uitleggen hoe de inbelverbinding van Telenet werkt in het buitenland ? Kunnen de nationale inbelnummers worden gebruikt, of dient er een speciaal nummer te worden geselecteerd ?
Ik heb hier geen enkele ervaring mee en zou dit dus morgen al moeten gebruiken... Bedankt voor de info ! |
|
||||
|
||||
met die inbelverbindingen in het buitenland heb ik geen ervaring.... Ook op de helpdesk site van telenet vond ik niet direct iets.
Puur theorethisch zou het mogelijk moeten zijn om alle inbelnummers vanuit het buitenland te bereiken (wel met landkeuze ervoor (0032)) Toch zijn hier enkele nadelen mee:[list=1][*]het is duur (internationale oproep)[*]wat de verbindingskwaliteit over zo een afstand van telefoonkabel is ![]() ![]() ![]() username en password blijven dezelfde.
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info, Airco.
Persoonlijk vrees ik dus dat het daar een soepje zal worden met die internettoegang. Hopelijk zijn er daar een aantal mensen in de perszaal die me de nodige uitleg kunnen verschaffen, zodat we de verslagen toch tijdig kunnen versturen... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|