![]() |
|
|
||||
|
||||
Resultaten Belcar open Nissan ergens??
Zijn er ergens resultaten te bekijken voor het komende weekend zoals met het New race festival???
Ik vond dit wel de Max.... En is er al iets geweten over de vrije training van vandaag?? ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
sorry maar Ris doet geen live timing
![]()
|
|||
|
|||
Ook al deed RIS live timing...dan nog waren er geen tijden van vandaag, want ook op het circuit worden de tijden van de vrije trainingen niet vrijgegeven. Het zijn dan ook "Untimed Free Practices" ...
|
|
||||
|
||||
Van vandaag mistery bedoel ik geen timing maar enige info.....
De timing bedoelde ik voor het weekend....omdat je deze tijdens het New Race Festival kon raadplegen op een bepaalde site..... http://users.skynet.be/ris/circuit/nrf/index.htm..... ![]()
|
|||
|
|||
In de "Belcar Open Nissan" thread staat een stukje over GLPK...
Verslag van de trainingen van GLPK kan je vinden op www.glpk-racing.com . Van de andere teams ben ik niet op de hoogte, al twijfel ik er niet aan dat ook Karl Dorme (RTM) vrij snel met enig nieuws op de proppen zal komen. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Deze namiddag ben ik jammer genoeg niet thuis, en ook nite op het circuit, maar ik beloof deze avond zeker nog de startgrid (eerste 10 pos) efkes te posten. Deze zal ik doorkrijgen van onze Patrick....
Karl RTM |
|
||||
|
||||
Ik dacht eens bij autosport.be te kijken maar het werkt blijkbaar niet, lokaal probleempje of kan niemand erop?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Alle uitslagen van de kwalificaties zullen dan in de loop van de avond gepubliceerd (voor Yaris Cup kan je wel terecht op www.toyotayariscup.be) |
|
|||
|
|||
1. Duez-Belmondo
2. Kuismanen-Hasenbichler 3. Penders-Goossens 4.Dupont-Cohen 5.Vosse-Gosselin 6.Ugeux-Van Vaerenbergh 7.Bouvy-Hart 8.Vanierschot-Verbergt (Forfait) 9.Meulders-Geboers 10.Kenis-Severich (TA) TB: Van Delm- De Keersmaecker (G&A) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
C5R ? , forfait Albert, wie weet meer ? ...
|
|
||||
|
||||
Muur in gegaan bij't opaccelereren vant recht stuk ...
|
|
||||
|
||||
C5R corvette van Selleslagh Vannerum of 996 Biturbo Van AD sport ?
|
|
|||
|
|||
Corvette: juiste afstelling gezocht en 15de in eerste sessie, dan te slechte condities om nog iets aan de tijd te doen.
AD: inderdaad, ongeval en wagen technisch teveel geraakt (versnellingsbak) Biturbo RTM: ongeval eerste sessie, geen tijd, tweede sessie zie corvette |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|