![]() |
|
|
||||
|
||||
*** De Paddock ledenvergadering !!! ***
De algemene ledenvergadering gaat door op zaterdag 15 februari te EXTREME KART HERSELT. Na de vergadering zetten we het nieuwe jaar in met een spetterende Paddock-kartingwedstrijd. Meer informatie hierover later, maar vul alvast jullie agenda in want dit mag je niet missen!
Wie van plan is om te komen mag dat hier ook posten, zodat we een idee hebben van het aantal deelnemers aan de karting. |
|
||||
|
||||
hadden we dat al niet gedaan in je vorige post over de meetings 2003 ?
Vooruit dan. 2 maal Kapellen |
|
||||
|
||||
Ik denk, dat wij met z'n 4 gaan komen (Oneliner, Brosius, Anneke en ikke)
|
|
||||
|
||||
Als ik kom is het waarschijnlijk enkel voor de vergadering. De karting laat ik deze keer aan me voorbijgaan.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Dat wel natuurlijk. Maar je kan pas uitsluitsel geven als je de datum kent eh
![]() |
|
||||
|
||||
Wij passen ons wel aan Sennake, no problemo
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik kom ook.
|
|
||||
|
||||
Ik kom ook! En de jossie waarschijnlijk ook... Klaat nog iets weten Guyke...
|
|
||||
|
||||
Ik zou ook graag komen maar ik ga eerst ne keer kijken hoe ver dat het is voor mij...
|
||||
|
||||
Niet zo ver als Zolder.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
is er al iets van een tijdschema bekend? 's middags of 's avonds?
Heb al iets staan voor die dag, kwestie van plannen..............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Voorlopig ziet het naar uit dat we karten rond 18.00 uur en daarvoor vergaderen. Maar er staat nog niets vast omdat er een andere groep een optie genomen heeft op een karting van 15.00 uur tot 18.00 uur. Die knoop wordt morgen of vrijdag doorgehakt en pas dan kunnen we echt uurschema's beginnen in te plannen.
|
|
||||
|
||||
zou perfect wezen..........'s middags en de vroege avond depaddock, daarna feesten in Zutendaal.
Oftwel bevestiging van mij op vrijdag
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|