![]() |
|
|
||||
|
||||
Welk circuit is dit?
Ik heb hier een paar foto's en nu vraag ik mij af op welk circuit deze foto's genomen zijn.
Foto 1: ![]() Foto 2: ![]() Ik dacht aan een BTCC circuit, misschien Brands Hatch? Kan iemand mijn vermoeden bevestigen of mij verbeteren? |
|
||||
|
||||
Road Atlanta. Duidelijk te zien aan de suzukibrug.
|
||||
|
||||
Mmm, aan de Suzukibrug zie ik een hoogteverschil en voor de Pirelli brug zie ik een snelle rechtse bocht.
Daarmee dacht ik aan Brands Hatch. Ik moet eens opnieuw beginnen spelen op de PC, het zal voor na de examens zijn. |
|
||||
|
||||
fotos van petit le mans als bewijs
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Road Atlanta IDD.
En die Diablo die chrashte is goed total loss. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Dacht ook al dat ik die fotos kende
![]()
|
||||
|
||||
Heb toevallig de foto's van die crash . Als je geintresseerd zou zijn , zeg maar hoe ik ze hier kan plaatsen , ben daar nog een leek in .
|
|
||||
|
||||
Foto's van de crash:
![]() ![]() Om de foto's te plaatsen zet je tussen [ IMG ] en [ / IMG ] de url die verwijst naar de locatie waar jij de foto's hebt staan, in mijn geval voor de tweede foto dus "http://users.pandora.be/pvrancken/DePaddock/after2.jpg" |
|
||||
|
||||
Da's een total loss of in ieder geval toch vele uren werk.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Kdenk ook da ze nieuwe assen kunnen gebruiken. Deze staan een ietsiepietsie scheef.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Op fotografisch gebied lijkt het me vreemd dat die fotograaf er tot 2 maal toe niet in slaagt om een STILSTAANDE auto volledig op de gevoelige plaat te leggen ![]() |
|
||||
|
||||
Was de fotograaf mss ook de piloot en beefde zijn handen nog een beetje?
![]() ![]() Ga dat thuis maar eens uitleggen,... "Ma, pa. ik denk da'k ne nieuwe auto nodig heb. De mijne ligt een beetje in de kreukels.... " ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Volgens mij is het ook een rijkeluiszoontje of iemand die echt veel geld te veel heeft. Met een standaard wagen zo hard op een circuit rijden doet ge normaal toch nie. Zie eens wat voor een banden daar onder steken, en dan nog geen grip hebben?
En de piloot, zou da die gast met zijn rode bandana kunnen zijn op de onderste foto? |
|
||||
|
||||
Is inderdaad 'gewoon' een standaard Diablo VT (wel van de recentste generatie, namelijk die met een 6-liter motor). Spijtig, zo mooi machien...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|