![]() |
|
|
|||
|
|||
Nog Britten in Spa
Hierbij een fotootje van de Britse Biturbo die zondag bij ons komt gastrijden...
|
|
||||
|
||||
yummie
|
|
||||
|
||||
Ben eens benieuwd.
|
|
||||
|
||||
Voor de kenners, wat gaat die auto achter zich kunnen laten?
![]()
|
||||
|
||||
Als het een biturbo is zou die toch rond de 5de plaats moeten meerijden. Veel hangt natuurlijk af van de kwaliteiten van de rijders
|
|
||||
|
||||
Is het een watergekoeld exemplaar of een luchtgejoeld ???
't is te hopen dat er iemand tegen die mannen gezegd heeft dat ze hun hele doos bridekes moeten meebrengen, je weet nooit op voorhand in welke richting het reglement gaat evolueren he :-)) |
|
|||
|
|||
Luchtgejoeld? Is dat iets wat ik nog niet ken???
|
|
||||
|
||||
Wordt energie nie in Joele uitgedrukt,
awel dan :-)) |
|
||||
|
||||
euhm ik vind hem niet zo speciaal... Ik zie liever zo'n vette bak gelijk bij RTM!
|
||||
|
||||
Wat rijdt deze wagen normaal gezien? En wie zijn de bestuurders?
Greetz the little one |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Peele-Cook
|
|
||||
|
||||
Brits GT kampioenschap.
|
|
|||
|
|||
Maar misschien niet met de Porsche maar wel met de Viper
|
|
||||
|
||||
Die Porsche heeft pas zijneerstewedstijd achter de rug......8ste, De viper heeft geloof ik vorig jaar euro gt's gereden.........ook geen denderende resultaten.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|