![]() |
|
|
||||
|
||||
Eurovisiesongfestival 2003 :)
Een dikke maand te vroeg, maar toch al eens leuk om alle inzendingen eens te bekijken.
![]() Op deze site vind je namelijk alle liedjes in RealVideo-formaat terug (je kan ook eens proberen op www.eurosong.nl, maar die filmpjes haperen nogal) De Rtbf stuurt 'Urban Trad - Sanomi' Ik had het eerst niet zo hoog op met deze groep, maar deze plaat blijft dus echt wel hangen en ik zie ze hoger raken dan knappe Sergio en zijn Ladies. En dat zonder de beruchte Soetkin Collier ! Van de concurrentie hoeven we in ieder geval niet te vrezen. Enkele serieus zwakke inzendingen vergroten de groep, beginnende met Oostenrijk: een kalende man die een ongehoord belachelijk lied brengt. Of Rusland dat door t.a.t.u.'s naambekendheid wat punten tracht binnen te krijgen. Enkel hopen dat dat verrekte televotingsysteem nu weer geen roet in het eten gooit en Estland of Letland met de volle pot gaat lopen. Anyway: Enjoy! en laat jullie mening ook eens weten ? ![]() Finish
|
||||
|
||||
ik vind dat van rusland nog nie zo slecht ..... ben eigenlijk wel een beetje voor dat tatu genre
|
||||
|
||||
die belgische inzending trekt op niks vind ik. T zal weer gene vette worden.
|
||||
|
||||
Ik denk dat België nog maar eens voor de laatste plaats gaat, ik gok op rusland nu dat de dames verteld hebben dat ze houden van sex met fans
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Kunnen wij volgende keer misschien Betty sturen
![]() |
|
||||
|
||||
Tijd om deze thread boven te halen, want morgenavond is het weer zover ! Het zoveelste vriendjespolitiekfestival gaat weer eens van start, deze keer in Estland !
![]() En ik schat de kansen van Urban trad hoog in. Omdat dat het enige lieke is, wat blijft hangen. De rest is één pot nat. Wat jullie ? ![]()
|
||||
|
||||
TATOO, al was het maar voor de gossip en mediabelangstelling voor die twee maffe "miekes"
|
|
||||
|
||||
Ik vind dat van België zeker niet slecht, maar volgens mij herhalen die steeds hetzelfde :/
|
||||
|
||||
Geef mij maar Tatu ..... dan valt er eindelijk nog eens iets te beleven op dat ouwebollen-festival ....
laat ze maar een goe schokeren
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
is het nu tatoo of tatu?
|
|
||||
|
||||
Officieel t.A.t.U denk ik. Geen idee waar dat voor staat. Dat is Russisch voor mij...
![]()
|
||||
|
||||
vrouw houd van vrouw
|
||||
|
||||
Ik denk ook wel dat Tatu gaat winnen. Omdat ze al een paar hits gescoord hebben en het "jonge volkje" massaal op hen gaat stemmen. Dat is het gevaar van televoting volgens mij : er wordt niet meer gestemd op de kwaliteit van de song, maar op populariteit van de groep of het land dat ze vertegenwoordigt...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|