![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Donderdag 22 mei, vrije-trainings-dag
Het begint er stilaan op te lijken dat de donderdag trainingen op het circuit van Zolder concurrentie krijgen uit Waalse hoek Meer en meer Belgische piloten zakken op donderdag wel nog naar Zolder af maar dan eerder voor een praatje dan voor testwerk. Hun race voituur wordt afgesteld en -of ingereden op het Circuit Nationale. Toch geen geklaag hoor, ongeveer een twintigtal wagens voor de Belgische competitie verschenen vandaag op het asfaltlint. De kudde werd aangevuld door enkele Duitsers (Porsche en Yarissen) maar vooral door onze noorderburen (BMW, Clio, Volvo en enkele classics). Meest opvallend waren Boy Zentveldt, Roeland De Groot en Henk Thuis met hun Alfa’s Laatstleden las ik ergens “Het is een cliché en dus is het waar: Italianen en Nederlanders rijden als gekken.” Vooral deze laatste hebben het vandaag nog maar eens bewezen. Niet dat ze ZO talrijk waren, maar ze zaten wel altijd ergens in de grindbak. Vijf vrije donderdag trainingen scheiden ons nog van de Zolder Super Prix, we gaan dus nog lachen. Belcar: Vetters-Daelemans (Porsche 996 biturbo), Jeuris-Werckx (BMW E36), Van de velde-Jamers (BMW E46), Verrycken-Van Rossem ( Porsche 996 GT3 R), De Laet- Vollebergh (Porsche 996 GT3 Cup). Touring Cup: Van den Branden-Nelissen (BMW 330 GTR), De Gastines-Coenen, (RTM Porsche), Scheers-Clocheret (Mercedes C180), De Backer-Schulpé-Vanhamme (BMW M3), Martens-Schreurs (Porsche 993 RS), Struyf-Van Schoonbeek (Lotus Elise), Broodcooren-De Coster (BMW Compact) en de nieuwe Ford Mondeo van Jordens-Coninx die tijdens het afremmen voor de eerste linkse even de pitmuur toucheerde. Yaris: Holvoet, Van Leeuw, Gits, Van de Plas en de nr. 1. Extra: Marc Goossens met de RTM Porsche van Jos Van Roy, Schoofs-De Prins-Janssens met de VW Fun Cup, Stijn Luyck met zijn Super seven, Caterham nr 1 en nog enkele Mini’s en niet wedstrijd wagens. Volgende week (29/05/03) is er geen donderdag training !!. See you next next thursday. Foto's vanaf vrijdag ± 20uur op www.RJ-online.be |
|
||||
|
||||
![]() thank you Ronald
|
||||
|
||||
![]()
Ronald ... ik ben vandaag drie keer rondom mijn wagen gelopen ... waar heb jij een 1 zien staan? Heeft mijn vrouw die toch niet op de onderkant gezet hoop ik ...
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Re: Donderdag 22 mei, vrije-trainings-dag
Quote:
Die drie keer rondom uw wagen zullen wellicht fysiek zwaar geweest zijn maar ongezond zeker niet. ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Donderdag 22 mei, vrije-trainings-dag
Quote:
maar ach de clio's en de yarissen zullen dat wel goedmaken ![]() Mevrouw Zwart-Reijnders rijdt ook mee in die cup ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 23-05-2003 at 17:43. |
|
|||
|
|||
De alfa cup is een prachtige cup,
als t aan mij ligt mogen ze die ook in den belgique opstarten, ik ben alvast kandidaat, enfin kandidate... Ma k denk nie dat t'er van gaat komen... |
|
||||
|
||||
Ik heb ze gisteren voor het eerst gezien en ik ben eigenlijk wel onder de indruk. Dat beestje maakt een zalig geluidje
![]() |
|
||||
|
||||
en het zijn maar 4 cylinders........ipv van de echte GTA 6-cylinder. Schijnt qua tijden op het nivo te liggen van het oude DTCC en de huidige DTC in Duitsland. Niet echt langzaam dus.........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
schijnt dat de tijden van de alfa's in nederland 3 seconden sneller zijn dan de clio's
|
|
||||
|
||||
Re: Re: Donderdag 22 mei, vrije-trainings-dag
Quote:
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|