![]() |
|
|
|||
|
|||
Belcar Spa Euro Race op Pitstop TV
Morgen zaterdag brengt Pitstop TV op Kanaaltwee weer een uitgebreid verslag van de Belcar-manche tijdens het Spa Euro Race-weekend.
De reportage met live-commentaar duurt ongeveer 30 minuten en begint op Kanaaltwee morgenmiddag om 12u15. Er is een herkansing zondagavond om 0u30. 30 minuten Belcar op de buis, alleen in Pitstop TV. Daarna worden de rallycross-liefhebbers verwend met een spetterende reportage van het Europees Kampioenschap rallycross in Frankrijk. Pitstop TV dus morgenmiddag vanaf 12u15 op Kanaaltwee. Veel kijkplezier. ![]() |
|
|||
|
|||
Allé zeg de tv stations bieden tegen mekaar op qua zendtijd en belcar. Volhouden jongens dan wordt onze honger eindelijk gestilt.
|
|||
|
|||
wie gaat er eerst live?
|
|
|||
|
|||
Dat zal Peter zijn tijdens de 24 u van Zolder. En je mag er zeker van zijn, dit wordt wederom een prachtig kijkstuk.
|
|
||||
|
||||
Gezonde concurrentie, that's how we want it!
|
||||
|
||||
Bangelijk
![]() |
|
|||
|
|||
Ik ben op TV geweest....joepie ik ben nu een BV...
|
|
||||
|
||||
Mooi verslag peter !
Bangelijke beelden inside onze TB ![]() Spijtig genoeg geen beelden van de crashes maar deze zijn opzich als feit al spijtig genoeg ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi verslag Pitstop TV..... ![]()
|
|||
|
|||
Misschien toch wat opheldering bij het ontbreken van belangrijke koersfeiten ...
De TV-productie van de Belcar 2003 is in handen van Videohouse in opdracht van Circuit Zolder. Het valt inderdaad op dat de jongste tijd veel dingen over het hoofd worden gezien. En zeker in de Spa Euro Race: - crash van beide G&A BMW's - Euser verliest wiel - crash van Longin - lange pitstop bij GLPK - ... Pitstop TV heeft dat aangekaart bij Zolder en we proberen nu een oplossing te vinden voor de nabije toekomst. Ook nog melden dat Kanaaltwee ook dit jaar weer de 24 Uren van Francorchamps en de 24 Uren van Zolder live zal uitzenden. En voor de F1 verwijs ik graag naar de collega's van Canvas met dit weekend Gert Vermersch weer als co-commentator. Gert is in Francorchamps en Zolder onze pitreporter. ![]() |
|
||||
|
||||
Kunnen jullie als je die beelden niet hebt de beelden van het interne circuit van het circuit niet gebruiken? HIBN en Cybernet maken zo hun streams en die hebben dat van Euser wel.
|
|||
|
|||
@ raceboy.
Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen HIBN en Cybernet. HIBN maakt geen gebruik van de veiligheidscamera's, Cybernet -als hoststreamer van RaceRally- wel. De beeldkwaliteit van het veiligheidscircuit is normaliter niet goed genoeg voor een TV-uitzending, maar in het geval van belangrijke koersfeiten is beeldkwaliteit minder een punt. ![]() Die vraag is nu gesteld aan de Belcar-organisatie ... |
|
||||
|
||||
Quote:
met vriendelijke groet, Davy |
|
|||
|
|||
Joost, heb je mij ook gezien?.
Prima reportage Peter.
|
||||
|
||||
voor één keer zat ik te hopen dat het 2 weken zou duren voor men de belcarwedstrijd ging tonen op tv... 'k heb het dus gemist
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|