![]() |
|
|
||||
|
||||
Pfaff in 24h Zolder ?
Afgelopen week in destandaard gelezen dat Pfaff een aanbod gekregen heeft om 24u in een Porsche te rijden ?
weet iemand hier iets meer van ? misschien de mensen van 24u.be ?
|
||||
|
||||
misschien als opvolger van Joyce de Troch ... Om ter snelste de muur in ....
sorry voor deze flame .... maar ik gruwel toch een beetje Pfaff. Als voetballer ... veel respect ervoor .... maar nu pffffffff - show-sensatie serieke op VTM - Als onervaren motorijder direct op nen zwaren Harley de bergen in en de muur in - nu vo de show te stelen een dikke 2 weken in nen camion gaan zitten waar em eigenlijk weinig tot geen functie heeft (buiten kijken) - en dan zonder pilotenopleiding in ne porsche op de 24u .... what's next
|
||||
|
||||
keeper bij KV Mechelen, daar zijn ze voor de moment maar met 9
![]() sorry voor de ffie off topic
|
||||
|
||||
Hij zou zelfs aanbiedingen hebben voor een gans siezoen belcar.
=> bron HLN dagboek van pfaff
|
||||
|
||||
Als die man zonder fatsoenlijke opleiding een licentie krijgt, dan kunnen we spreken over het "Circus Belcar".........dan mag de naam Kampioenschap geschrapt worden
http://www.autosport.be/page.asp?p=b...sportreglement 21. Voor de eerste meeting van het seizoen kan de organisator op Circuit Zolder een toelatingsproef houden. Deze beoogt de veiligheid voor alle betrokkenen te optimaliseren door piloten, die een risico kunnen vormen, te onderwerpen aan een test.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 05-01-2003 at 15:35. |
|
||||
|
||||
Ik vind het nu wel genoeg geweest met die Pfaff, die kerel irriteert mij zo hard hè!
Die doet momenteel toch echt alles om in de media te komen ... |
|
|||
|
|||
edit
Last edited by Mistery; 24-01-2003 at 14:47. |
|
||||
|
||||
Ik was op de dakar start. Persoonlijk heb ik niets tegen hem. Hij was toch vriendelijk tegen iedereen.
Laten we niet vergeten dat Koen Wauters ook zo begonnen is in dakar é.
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Beemer; 05-01-2003 at 23:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik heb niets tegen Koen, Ik zeg dat koen op die manier ook begonnen is in de racerij. Het resultaat zal bij beide ongetwijfeld anders zijn.
Koen & JMP krijgen van dezelfde persoon wel hun loon é ![]()
|
||||
|
||||
Hun TV activiteiten zijn van ondergeschikt belang hier. Back to racing.
|
|||
|
|||
Hola, efkes ingrijpen.
Hoe Koen en Kris begonnen zijn in de racerij, ga daarover es efkes tegen Albert Vanierschot praten, hij zal het U met veel plezier vertellen, maar in elk geval niet zoals hier boven wordt gesugereerd. En wat het loon van Pfaff en Koen betreft : dat komt dus wel degelijk uit een verschillende kas. Verdere details wens ik hierover niet te geven... |
|
||||
|
||||
Pfaff & Koen hebben beide een contract bij de Vlaamse Media Maatschappij. dus wel uit dezelfde kas
om terug on topic te gaan : Zou Pfaff dan niet de oudste deelnemer worden in belcar ?
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|