![]() |
|
|
||||
|
||||
Bentley EXP Speed 8 - Le Mans winnaar 2003 - Provence Moulage 1/43
Ok, eindelijk kan ik jullie een paar foto's tonen van het gespoten model. Het is verre van af, maar zoals ik altijd zeg : ik heb de eerste en belangrijkste horde al genomen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Oh, en ik die dacht dat de Bentley op 1/24ste zou zijn
![]() ![]() De vraagjes: 1: Gebruik je Bare Metal Foil om de ramen af te plakken? 2: Is het raampje zelf dat wat standaard mee in de kit wordt geleverd, of gemaakt met 3M spul? Ziet er goed uit! Hou ons zeker op de hoogte. ![]() |
|
||||
|
||||
Deze Bentley bestaat nog niet op 1/24 (die van vorig jaar wel) dus ik heb eigenlijk geen keuze...
Wat de vraagjes betreft : ja, ik gebruik altijd bare metal foil om af te plakken. Ik vind dat dat het beste materiaal is, wel duur, maar zeer goed. Het raampje is een vacuum-form dat je zelf moet uitknippen tot het beoogde resultaat bereikt is. Je krijgt er wel 2 en ik moet zeggen dat ik ze allebei nodig had omdat de lijnen die de uit te knippen vorm afbakenen eigenlijk verkeerd staan en je ruitpartij is dan te klein. Tenslotte kan je hier nog wat meer uitleg vinden over de avonturen van Sennake in Bentley-land. Wel in het Engels, maar dat is duidelijk geen probleem voor jou ![]() |
|
||||
|
||||
cool!
Was de laatste paar dagen niet meer online en kom plichtsbewust eerst hier kijken. ![]() Zal het daar eens volledig checken zie. ![]() |
|
||||
|
||||
Enkele foto-updates :
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
kunt ge eens een idee geven in centimeters van dat stuurtje?
dan weten we precies hoe minuskuul jij aan het werken bent? thx
|
||||
|
||||
Quote:
Hoogte = 0,6 cm. |
|
||||
|
||||
Ondertussen heb ik het interieur afgewerkt en wat foto's gemaakt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En om het geheel in zijn juiste perspectief te kunnen inschatten heb ik er eens een ei bijgelegd zodat je kan zien hoe groot (of klein) dit model eigenlijk is ![]() ![]() Last edited by Sennake; 04-08-2003 at 17:12. |
|
||||
|
||||
't gaat een echt "beauteeke" worden. Misschien de CF-decal van het dashbord ietsje met "smoke" behandelen. Dan gaat het lichtgrijze er misschien wat uit, of ligt het aan de foto's.
Dat ei is echt goed gevonden. ![]() |
|
||||
|
||||
Mooi ei
![]() (het is toch niet zo een struisvogelei eh ![]() vraagje: zaten die veiligheidsgordel(tje)s bij de kit of is dat apart gekocht of "home-made"? En hoe maak je eventueel zo gordeltjes als ze niet in de kit zitten? (stof, plastiek, papier???) Voor de rest: heel knap werk, chapeau ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Het begint er goed uit te zien Sennake
![]() |
|
||||
|
||||
Wat ik me nog heb zitten afvragen: hoe ga je haar afwerken? zoals ze eruit zag voor de race of zoals na de race
![]() |
|
||||
|
||||
[
En om het geheel in zijn juiste perspectief te kunnen inschatten heb ik er eens een ei bijgelegd zodat je kan zien hoe groot (of klein) dit model eigenlijk is ![]() Amaai zeg , gij hebt grote kiekens !! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|