![]() |
|
|
|||
|
|||
Kostprijs Yaris
Graag zou ik wat meer info rond de Yaris cup hebben, weet iemand die er mss zou willen mee beginnen. Welk budget moet men voorzien voor 1 seizoen? Wat is de levensduur van deze cup (hoeveel jaar gaan ze ermee door met het zelfde model?)
|
|
||||
|
||||
Re: Kostprijs Yaris
Quote:
|
|
|||
|
|||
Kostprijs voor 1 seizoen hangt ervan af of je de auto koopt en zelf onderhoudt, of een auto huurt bij een team.
Maar ik denk ook dat volgend jaar het laatste zal zijn wegens een nieuw Yaris model in 2005 + de focus (en alle budget van Toyota Europe) op F1. De toekomst van de Yaris Cup ligt nu volledig in handen van Toyota Belgium. In Nederland is de Yaris Cup aan z'n laatste seizoen bezig voor dezelfde reden (F1). Ik zou aanraden om een Yaris te huren tijdens de Belgian Masters in Zolder. Dan heb je er toch zeker eens van geproefd wat er ook gebeurt in 2004 en daarna. |
|
|||
|
|||
Je mag altijd contact op nemen met mijn papa Jo Jamers bij First Motorsport: info@firstmotorsport.be of 011 53 33 34
|
|
|||
|
|||
![]()
Bedankt voor de info Kelly en Buruno. En ik zal eens contact op nemen bij Jo Jamers, mss dit weekend te Spa. Kelly, ik wens je veel geluk in de Yaris cup.
|
|
|||
|
|||
Geloof dat in Nederland de kosten lagen op 20.000 euro voor een volledig seizoen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
en naar wat de geruchten zeggen stopt de yaris cup in nederland na dit seizoen. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Dus nog niemand weet of het gedaan is met de yariscup in belgie?
|
|
|||
|
|||
Iedereen lijkt er nogal gerust in dat er nog een jaartje bijkomt.
Ik vrees dat het de hoge piefen van Toyota België zijn die er nog hun fiat over moeten geven. Die mannen denken heel rationeel, het kan dus op de laatste nipper toch nog njet worden....en wij maar wachten op hun antwoord, tot het te laat is om nog een budget te vinden voor volgend jaar om iets anders te doen (want al de rest is duurder). |
|
|||
|
|||
Als toyota belgie slim is doen ze verder,
dan zouden ze wel eens een heel groot veld kunnen hebben doordat er een deel nederlanders zullen overlopen... |
|
|||
|
|||
Dat zou wel prachtig zijn. En dan eindelijk eens op Zandvoort gaan rijden of zo.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Of het doorgaat in 2004, als de geruchten uit het duitse waarheid worden dan kon het weleens negatief uitpakken. Lijkt me wel dat op hele korte termijn duidelijk moet worden of de Cup in 2004 wel of niet doorgaat................anders wordt de termijn om een budget te zoeken wel heel erg krap.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Het zou inderdaad smerig zijn om nu nog met de mededeling te komen dat er in 2004 geen Yaris Cup meer is. Dan staat iedereen daar met een wrak waar ze niks meer mee kunnen aanvangen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|