![]() |
|
|
||||
|
||||
Lotus Super Seven - Tamiya 1/24
Ik ben er al een tijdje aan bezig, en ik vond het de hoogste tijd om wat foto's te laten zien, vooraleer hij volledig klaar is
![]() Het zijn 3 groepjes van 5 : Last edited by Sennake; 28-02-2006 at 00:03. |
|
||||
|
||||
Het volgende groepje van 5 :
Last edited by Sennake; 28-02-2006 at 00:05. |
|
||||
|
||||
En het laatste :
Last edited by Sennake; 28-02-2006 at 00:06. |
|
||||
|
||||
K denk da ik maar is hier zal antwoorden, aangezien ik een hekel heb aan die servers op AF...
Anyway, Dit is gewoon te goed voor woorden! K wou da ik hetzelfde talent had als gij! K zie hier en daar enkele interessante techniekjes (drybrushing, blackwashing...) Kunt ge misschien wat uitleg geven bij die pics? K zou graag weten welke verf je hebt verdund om die carbu's te schilderen. Ja, wa wilde da ik nog zeg, de motor is een waar meesterwerk, maar de motor beter vinden als de rest is ook niet eerlijk, alles is gewoon prachtig! Olivier |
|
||||
|
||||
Alles wat ik ging zeggen staat al in de post van senor bigfrit
![]() Die motor is echt wel goed ... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
De basiskleur van die carburators is trouwens (volgens plan) een mengeling van Tamiya's "flat aluminium" (XF-16) en "orange" (X-6)... |
|
||||
|
||||
Ik heb een aantal jaren geleden - toen we 10 jaar getrouwd waren - eens een Caterham Super 7 gehuurd voor een weekendje Ardennen met moeder de vrouw. Zalige auto!
En dit is een zalig modelletje van diens voorganger! ![]() Magic Smoke! Ook de wielen zien er altijd weer net ietsje sjieker door. En zonder dry-brushing geen schoon modelleke, he. Modelbouw zoals het hoort en met een grote "M". In een ambitieuze bui heb ik me dat kitje ook eens ooit aangeschaft met als plan er een Caterham van te maken. 'One day' zal ik er eens aan beginnen, want heel de carrosserie moet dan gemodifieerd worden om te beginnen. Maybe, one day ![]() Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik kan me alleen maar aansluiten op wat hierboven al staat :