![]() |
|
|
||||
|
||||
Le Mans 2003
Zoals gezegd na onze terugkomst van Le Mans 2002: we gaan de volgende 20 jaar terug.
![]() Dus in 2003 bezoeken we ook weer de 24 uur daar. Zij die willen meegaan met De Paddock kunnen dit hier of in een mailtje naar mij laten weten. We houden jullie dan wel op de hoogte. Wij vertrekken op Zondag avond 8 Juni en keren terug Maandag avond 16 Juni. Dus terug thuis op Dinsdag. Wij houden wel een plaatsje vacant voor zij die later komen. |
|
||||
|
||||
nog 2 jaar (omwille van de welbekende reden) and I'll be there
![]()
|
||||
|
||||
geboekt bij deze dus
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ik nogn goei 6 jaar denkek , op zijn minst :'(
|
|
||||
|
||||
Ik had al zo'n 20 jaar gegaan kunnen hebben, dus ik ga zeker mee.
|
|
||||
|
||||
Als dat niet te dicht in de buurt van mijn examens ligt ben ik wel geïntresseerd. Welk prijskaartje hangt daar ongeveer aan vast?
|
|
||||
|
||||
Normaal valt dat midden in de examens. Het is een beetje afhankelijk van wanneer ze eindigen natuurlijk. Kostprijs hangt voor een groot deel af van het aantal dagen dat je gaat...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kostprijs inkomkaart : 50 euro voor het ganse weekend. |
|
||||
|
||||
En de andere kosten? Verblijf, eten, drank, ...
Een schatting is goe, mijn examenrooster ken ik nu nog nie ma ik ga da wel binnenkort weten denk ik |
|
||||
|
||||
Ik denk (vorig jaar) zo'n 20.000 fr voor de ganse week.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar het gaat zowieso niet lukken, heb het juist gevonden, examens van 2 juni tot en met 20 juni. Jammer, ne volgende keer dan. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() We hadden alleen wat pech met de prijs die we betaald hebben voor de camperm, maar dat foutje gaan we in 2003 gladstrijken. M.a.w. 2003 zal goedkoper uitvallen dan 2002
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Jamaar ik had die mobil-home daar ook mee ingeteld hoor Marshal. En de diesel en péage en eten en drinken en kamping. Maar mijn merchandising en modelletjes niet dus.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|