![]() |
|
|
View Poll Results: Wat gaat Ford doen in 2004 in het WRC? | |||
volledig programma |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 84.00% |
afgeslankt programma van +- 10 wedstrijden (en Ford scoort daardoor niet als constructeur) |
1 | 4.00% |
geen officiële deelname |
3 | 12.00% |
Voters: 25. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
![]()
Volgens het Iedereen wacht op Ford bericht van pitstop.tv moet Ford voor december een beslissing nemen omtrent zijn engagement in het 2004 WRC. Morgen (vrijdag) is de laatste werkdag voor december! Waarschijnlijk volstaat het sturen van een fax op zondag 30 november óók, maar het begint toch te korten!
En deze beslissing heeft heeft rechtstreeks gevolg voor Duval, maar onrechtstreeks brengt dit ook het programma van Loix in gevaar (M. Martin)! Waar gokken jullie op? mijn gok => helaas slechts een beperkt programma ![]() Last edited by Bart; 27-11-2003 at 18:30. |
|
||||
|
||||
Re: Ford 2004 poll
Quote:
Ik denk dat M-sport zal buiten gezwiert worden of gewoon een grote sponsor bij...
|
|||
|
|||
Ik weet uit redelijk goede bronnen dat Ford tot eind 2004 een contract heeft in Engeland...
Daarom denk ik dat ze een jaarke zullen doorgaan. |
|
||||
|
||||
Toch een volledig programma denk ik.
|
|
|||
|
|||
Idd, zonet gelezen op de pitstop.tv dat Ford actief blijft; toch een hele opluchting voor onze Belgische piloten, vermoed ik.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook gezien !!!
Maar der stond ook bij dat eind volgend jaar het contract zou aflopen zoals ik hierboven al vermelde. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|