![]() |
|
|
||||
|
||||
Dakar 2004 Pre start Hasselt
Ben net terug van Hasselt. Alhoewel ik een VIP uitnodiging had heeft het geheel mij niet langer dan een uur kunnen boeien.
Zoek volgende keer aub een betere hal ipv de lekkende en donkere limburgiahal. Waar de doorsnee liefhebber nog geen fatsoenlijke foto kan maken.
|
||||
|
||||
Ook terug van een ontluistering, wat een aanfluiting. Over de hal zullen we het maar niet meer hebben.
Tja de "Vips" mochten de wagens van de voorkant bekijken, het gewone klootjesvolk alleen de achterkant vanachter een laag hek. Die hekken stonden na enkele minuten niet meer op hun plaats ![]() Dit was weer een les: hoe stel ik een autosportliefhebber wederom teleur ![]() Organisatie: 0/10
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
al een geluk dat ik na de bestuursvergadering dan niet richting hasselt ben getrokken. Weer 60 km regenrijden uitgespaart
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ja jongens,
Als doorwinterde 4x4 fanaaat ook Vip-kaart gekregen, maar wat een triestige bedoening. ![]() Gelukkig kon ik mijn auto net naast de Limburgiahal parkeren, maar eens deze parking bijna vol was, waren de kontroleurs plots verdwenen. In het donkere en lekkende (!) hol van de Limburgiahal , had blijkbaar iemand de verlichting vergeten te betalen. De standhouders ernaast keken ook maar sip. Een schande en spijtig voor de gemiste kans ! Dan maar even in de even donkere Versuz binnengestapt, waar men zich als gieren op het buffet had gegooid. Dan maar terug buiten en een friet (proberen te) gaan halen, net toen Koen Wauters daar een interview aan een TV-zender gaf.............. Dan door de regen naar het Kolonel Dusartplein gewandeld, waar er show en spektakel was.... Ja dat dacht je maar ! Enkel en alleen sipkijkende standhouders en enkele tooghangers. Sorry , maar om 13.40 uur ontgoocheld naar huis gereden en een spannende Cyclo-cross in Koksijde op TV gezien ! Last edited by Guy; 28-12-2003 at 16:56. |
|
||||
|
||||
T was 1 grote FLOP !!!! schandalig !!! Gratis durven ze dan nog overal bij zetten .
Wie betaald nu 50 euro voor daar es binnen rond te gaan ? Ik heb dan wel een Vip bandje gehad van iemand , maar twas zeker niet waard om er 25km voor te rijden ! En ja op dat plein was er ook geen kl*te te zien ! Ben maar terug naar huis gekome rond 14u30 . Vorig jaar in Charleroi , daar was veel meer te beleven en trouwens geheel gratis !!! |
|
||||
|
||||
Juist terug van de pré start. Ik heb het langer uitgehouden dan menig paddocker zie ik
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ook net terug. Organisatorisch was het zeer zwak. Op het laatste moment van iemand nog een VIP-bandje gekregen waardoor ik binnen kon en de auto's van dichtbij fotograferen (hoewel dit in die donkere hal bijna niet mogelijk was).
Peter Baert sprak van een Dakar start hier in België. Toch niet in de Limburgia hal alvast ! |
|
||||
|
||||
Wat een k*tbedoening was dat?
's morgens aangekomen en meteen binnen gaan kijken. Zerr schone hal, je zag er niks, en dan kon je niet eens de wagens goed bekijken. Ik wist niet dat ze daarvoor 50€ durfden vragen, schandalig. De versuz zijn we ook niet binnegeweest, dacht dat je daar vip kaarten voor nodig had, en ik had geen zin in een aanvaring met zo'n buitenwipper. Volgens mij waren er ook weinig autosportfans te bespeuren, of lopen die soms allemaal op hoge hakken? ![]() ![]() En jullie zijn zeker niet de enige die zo vroeg zijn vetrokken, iedereen die wij tegenkwamen en enigzins kennen... was op weg naar de parking. We hebben dan maar besloten om naar een film te gaan kijken, ipv daar doornat te blijven staan. Ik kan u zeggen dat stukken beter was, en ik mij kapot heb gelachen. Start in België? Mij best, maar niet in die hal aub.
|
||||
|
||||
![]() ![]() organisatie was een ramp, vooral die belachelijke 50 €, maar ge kon dan wel in de Versuz gaan eten ![]() ![]() 'k vond het gewoon straf dat sommige mensen dit betaalden om dan 5 minuten later iedereen te zien binnenglippen langs alle kanten, en waarna nadien nog eens de volledige voorkant opengezet werd... ![]() zoiets moet voor iedereen toegankelijk zijn, eerst en vooral financieel, en ten tweede zonder zaklamp (was idd een donker kot) vond het nekeer plezant om te zien, maar 'k was er rap op uitgekeken zodat ik ook geen goesting meer had om nog naar het Dusartplein af te zakken... gevolg: al na 1,5 uurke naar huis het initiatief was zonder twijfel zeer goed, maar daar bleef het dan ook bij... het weer zal ook wel een rol gespeeld hebben in de teleurstelling van veel mensen, maar dan nog... Last edited by B.V.S.; 28-12-2003 at 20:35. |
|
||||
|
||||
Ben ik blij dat ik ziek ben en dus de trip niet gedaan heb.
|
|
||||
|
||||
En ik vond het erg dat ik vandaag moest werken en niet naar Hasselt kon. Na het lezen van deze berichten is het misschien goed dat ik niet geweest ben.
Wel spijtig voor de aanwezigen.. |
|
||||
|
||||
Tja, 'k ben daar ook geweest, maar deze namiddag maar... alle wagens gezien... als je ze in de hal niet langs voor zag zag je ze op het Dusartplein wel goed...
Soit, veel was er niet aan, een geluk da'k daar niet alleen was ![]() |
|
||||
|
||||
50 Euro om op het "binnenplein" te mogen rondlopen plus een buffetje in de Versuz....................pfffffffffff. Je zou er bijna iets bij gaan denken
![]() Zelf was ik dus legaal gratis binnen, maar dan nog voel ik me bestolen voor die schertsvertoning. Je moet toch wel heel creatief van geest zijn om het volgende te schrijven: Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wij waren daar met een bende van de club en hebben ons kostelijk geamuseerd, het enige nadeel was de regen en de kou.
misschien is het 4x4 volk minder luxe gewoon en zijn ze dus sneller tevreden? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|