![]() |
|
|
|||
|
|||
BRI heet jullie allen van harte welkom op zaterdag 3 april!!!
Om een generale repetitie te doen voor zondag, en omdat ook wij nogal wat te danken hebben aan de mensen van Depaddock hebben wij hetvolgende voorstel:
De eerste 50 mensen die hier hun eigen naam posten ( geen nicknaam ) + leeftijd gaan we gratis ontvangen in onze loge (nr 9 ). Op vertoon van je paspoort zal je naam gecontroleerd worden met deze die je hier hebt opgegeven. In ruil daarvoor krijg je een gratis concumptie en kan je vanuit de loge de vrije trainingen volgen. Let op !! De loge is open van 10.00 tot 18.00. De eerste 20 marchalls die hier hun naam posten krijgen net hetzelfde ( we zullen hun nodig hebben dit jaar vrees ik ![]() Breng je een Volvo Item mee ( vlag, spandoek, petje, T-shirt, enz...) dan krijg je van ons 2 consumpties. Wij doen wel een merkteken aan de items zodat je ze niet kan doorgeven ![]() Je neemt dus de blauwe trap en volgt de bordjes Belgian Race Invest. In de loge zal je de BRI T-shirts kunnen kopen voor de prijs van 15 €. Voor zij die donderdag niet weten wat te doen : alle handen zijn welkom vanaf 09.00 voor de opbouw van de box en de tent. Uiteraard kunnen we achteraf ook gebruik maken van de loge. Last edited by Driesco; 30-03-2004 at 20:09. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hoeveel jaar moet je minstens zijn Drieco ? Izelf ben 15, is dit een probleem ?
Greetzz.. Corvetteboy
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Bart Vandecavey 26
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maaruh...........ik ook! ![]() Mark Reijnders 29 Ergens tussen 12.00 en 13.00 uur
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
DDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAMMMMMMMMNNNNNNNNNNNN
waarom word de jeugd altijd benadeeld... b.t.w. ik kon toch ni komen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Enkel namen mannen, anders moeten we teveel zoeken.
Marchall, roep de crew van Eric en Rudy op hé |
|
||||
|
||||
Als Marshall er is, ik ook
![]() Peter Vrancken 21 |
|
||||
|
||||
Hoewel ik niet zeker ben of ik kom, zet ik uit veligheid mijn naam hier ook ff neer
![]() Chris Van der Borght, 18 jaar ![]()
|
||||
|
||||
Jochen Van Cauwenberge, 29
Ik ben benieuwd om de Volvo te zien! Jochen PS Als het slecht weer is geraak ik er wel niet want mijn motocyclette wil dan niet buiten komen ![]() |
|
||||
|
||||
Rony Orlans, 40 jaar.
Ik zal er zeker zijn ! ![]() |
|
||||
|
||||
Vincent De Bièvre
20 Ik zal zeker langs komen, thanks Dries !!
|
||||
|
||||
Arne Simons
21 Leuk initiatief, ik kom zaterdag zeker ook een kijkje nemen.
|
|