![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Rubens Barrichello heeft zijn contract bij het team van Ferrari verlengd tot het einde van het seizoen in 2006.
Bron: F1-Racing.nl |
|
||||
|
||||
vind ik dom van hem... Hij zal toch knechtje blijven van Schumacher. Mjah, het is zijn carriere natuurlijk
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik vind dat RB vorig jaar in de tweede seizoenshelft zeker de gelijke was van MS.
Toen MS zijn been brak, was Irvine diens ploegmaat en ik ben er zeker van dat RB in zijn plaats de titel wèl zou gehaald hebben. Ik schat hem stukken hoger in dan Irvine.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik vind rubens ook een goede piloot, heb nooit gezegd van niet hé!
Maar als hij echt wil gaan winnen zal hij niet met die ferrari moeten blijven rijden. Het is echter wel zen enige kans om bij een topteam te rijden... Hier spreek ik mezelf dan weer volledig tegen ![]()
|
||||
|
||||
Tot 2006 dus. En hoe lang blijft MS nog bezig ?
Als die er na 2004 de brui aan geeft, dan kan Barrichello daar toch handig gebruik van maken als kopman ?
|
||||
|
||||
Ik vrees dat de rol van kopman bij Ferrari niet voor Rubens is weggelegd, ook niet na een eventueel vertrek van Schumacher.
Tegen die tijd zal er wel een andere jonge god de eerste viool van Ferrari toegespeeld krijgen en mag Rubens zijn tweederangsrol blijven spelen. Voor de portemonnee is dergelijke positie natuurlijk nog steeds beter dan die van toppiloot bij Minardi, maar een heldenstatus verwerf je er niet mee. Zo zijn mij de prestaties van RB in de Stewart Ford beter bijgebleven dan zijn palmares bij Ferrari. jan |
|
||||
|
||||
Barrichello tevreden met contractverlenging
Deze morgen kondigde de Scuderia Ferrari aan dat het Rubens Barrichello zal houden als race-rijder tot 2006. Op die manier zal het ‘dreamteam’ van Ferrari nog 2 jaar langer volledig blijven. De emotionele Braziliaan is vanzelfsprekend heel erg blij dat hij opnieuw een verlenging kreeg. Die verlenging zat er al een tijdje aan te komen na de geruchten in de Braziliaanse pers de afgelopen werken. “Ik ben heel erg trots”, aldus de Braziliaan aan de journalisten op de jaarlijkse ontmoeting van de Scuderia met de pers in Madonna di Campiglio. “Ik heb dit gedaan op het juiste moment in mijn carrière en het is een nieuwe stap voorwaarts. Het is duidelijk dat Ferrari blij is met mijn werk en ik ben blij hier bij Ferrari. Maar nog twee jaar bij Ferrari betekent nog niet dat ik op mijn lauweren mag rusten want er is nog veel werk te doen.” Met de bevestiging van Barrichello bij Ferrari valt de speculatie rond de Ferrari race-zitjes in 2005 en 2006 ook stil. Bron: f1world.be |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
in principe mag schumi blijven rijden tot hij doodvalt
![]() allé, dat zeiden ze vorig jaar toch
|
||||
|
||||
![]()
Enneeuh welke plek heb je bij ferarri,Rubens?
![]()
|
||||
|
||||
Dom of niet?
Racen in een Ferrari, knechtje spelen van 's werelds meest succesvolle rijder kwa titels, super team hebben én een dikke portefeuille... U kiest maar, maar ik zou me er niet al te dom bij voelen hoor. Hij heeft gelijk dat ie bijgetekend heeft. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|