![]() |
|
|
||||
|
||||
vraag over JPR kartwedstrijd
Hey,
weet iemand van jullie iets meer over de Kartwedstrijd op 25 januari in JPR? Ik vind nergens op het net info, ondanks de affiches die ik heb zien hangen. Alvast Bedankt Maarten |
|
||||
|
||||
karo bedankt he
Geen zin om mee te rijden? we zouden met 6 rijden... Dus piloten gezocht.... we hebben nog 2 piloten nodig Stints van 3 kwartier. 25 januari in de JPR vanaf 13.00uur reageer snel Maarten
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Hm.. meerijden.. Liever niet, er staan binnekort al veel races op het programma en 'k ga dus een beetje zien wat ik doe hé ![]() Maar toch bedankt om te vragen en veel succes! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien doe ik ook wel mee....... ![]() |
|
||||
|
||||
Wij zullen er zeer zeker ook zijn, we moeten immers de JPR-teams van de Freedom Challenge een beetje steunen.
Ons team Extreme-Kart met Nikki's - Sjasieke- Testarossa. sluukes Testarossa |
|
||||
|
||||
ja,
ik ben nog aan het twijfelen morgen de beslissing nog een prettig weekend he
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik ga er ook zijn, niet om te rijden maar JVH Designs gaat er ook staan met nen stand en mijn helm gaat dan af zijn dus Jan brengt hem mee. Sint-Niklaas is vele dichter dan Balen he ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Het misschien meedoen is nu een feit geworden en we rijden o.a. samen met Kelly!!!!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
TOT ZONDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
Quote:
Als het mag/kan, zou ik graag nog meerijden ![]() ![]() ![]() greets, Mathias
|
||||
|
||||
ja
Ik denk dat het te laat is Ik heb gisteren nog met mijn andere teamgenoten gebeld en wij hebben dan beslist om toch niet meeterijden Hopelijk is er in de nabije toekomst nog een koerske. Toch bedankt voor je reactie Maarten
|
|||
|
|||
Ach ja, volgende keer beter zeker?
![]() Dan gaan we maar eens trainen voor de volgende wedstrijd(en)
|
|