![]() |
|
|
||||
|
||||
Foto's
Ik ben dringend op zoek naar foto's van de viper n°52 van vastgoed racing van vorig jaar en van de porsche n°31 van RTM van 2003... kan al wie een foto heeft deze hier posten ??
|
|
||||
|
||||
In welk spelleke?
![]() Als dit ergens anders hoort te staan dan zegt ge het maar en verplaats ik deze thread wel even. greetz
|
||||
|
||||
Voor GTRACING 2002... aangezien de Alzen-porsche niet in de smaak valt zal ik ook geen verdere WIP's posten
![]() |
|
||||
|
||||
Okido, geen probleem dan.
Hopelijk begrijpt ge dat het een beetje raar overkwam als je niet echt op de hoogte bent van die games. Mijn excuses ![]()
|
||||
|
||||
ik ben nog altijd op zoek naar goede duidelijke foto's van de n°31 van rtm end e n° 14(palttala)... aub kan niemand mij helpen?
|
|
|||
|
|||
marcosmeister,
gaat gij die wagens zelf maken of zo? of gaat gij die door iemand laten painten?? ps op www.racefotos.be zou ik zeker eens kijken en op www.vdb-race-pics.com daar zijn er wel wat te vinden ![]() ![]() Greetz Vertigo Streiff Last edited by Vertigo Streiff; 28-02-2004 at 11:56. |
|
||||
|
||||
tuurlijk maak ik die zelf.. het volledige RTM-team maak ik... n°14,n°31,n°32,n°105(24h spa)
en ook het hart vastgoed racing team is in de maak.. allemaal in de loop van de week klaar.. |
|
||||
|
||||
Als je moet foto's hebben van de Russell-Racing Porsche moet je het maar zeggen hé...
|
||||
|
||||
dies wat moeilijk voor gtr maarja.. wie weet
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Dus op dit ogenblik in de maak:RTM-racing(4wagens,met mogelijkheid op een 5de...993 gt2 24hzolder..twijfelachtig),Hart vastgoed racing(1viper),Alzen Motorsport(1porsche met andere motor en ander geluid ook in de maak) dus weer heel wat belcar wagens beschikbaar volgende week
![]() |
|
||||
|
||||
hier zijn de eerste screenshot's van de n°32 die al klaar is en de n°31 in de maak
![]() ![]() ![]() alle commentaren welkom.. |
|
||||
|
||||
dat ziet er allemaal super uit, kan ik ook eens met de RTM Porsche van Marc rondscheuren
![]()
|
||||
|
||||
en nog beter nieuws is dat ik in de rtm bolide een zwaardere motor inleg zodat hij ook op het spel de vipers kan volgen op spa en zolder... dus dat rondscheuren... op zolder heb ik de 32 ietsjes trager gemaakt dan de 31 maar de 31 haaltop gtr toch makelijk een 1.30 das 12 seconden sneller dan de gewone n-gt.. realistisch dus
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Knap werk maar ik had es e vraagje kun je met deze wagens ook online racen. Want had zelf ook eens 1 getekend maar kon erniet online mee spelen. maar kon er wel gewoon mee spelen miss dat jij hier een oplossing voor weet.
|
|
||||
|
||||
met die wagens die ik maak kan je idd online racen.. wat is het probleem met je wagens??
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|