![]() |
|
|
|||
|
|||
Stéphane Henrard opgevist door Belgian VW Club
Henrard gaat volgend jaar terug deelnemen aan Parijs-Dakar dankzij de Belgian VW Club.
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ben heel blij voor hem! Eerst willen ze hem buiten en dan nemen ze hem terug. Ze zullen wel spijt gehad hebben zeker.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Dacht dat ze toch iets te zeggen hebben maar ben helemaal niet zeker hoor FIRE. Maar het kan hoor wat je zegt en dan heb ik een foutje gemaakt. Sorry
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Fijn dat Henrard terug een kans krijgt. Hij verdient dit toch wel.
|
|
||||
|
||||
Op pitstop.tv schrijft men over 2 Tarec 's. Weet er soms iemand wie er in die tweede wagen zal gaan rijden???
|
|
|||
|
|||
Quote:
(Als ik me niet vergis heeft hij geen contract meer bij X-raid. |
|
||||
|
||||
Ja, het zou alvast een dreamteam zijn, moest Gregoiré en Stéphane bijden in een Tarec gaan rijden!
Laat ons alvast hopen! |
|
|||
|
|||
Henrard doet het blijkbaar zelfs goed in Tunesie: hij heeft de derde plaats binnen bereik.
Quote:
|
|
|||
|
|||
Een mooi "Duveltje" die VW!
![]() Is deze auto het afgelopen seizoen nog verder ontwikkeld, of is dit project gestopt na het overstappen op de VW Toeareg? Doet Magnaldi in de Nederlandse Fast & Speed buggy ook mee? |
|
|||
|
|||
Nog wat fotos van de Duvel buggy.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Henrard heeft de 2 Tareks die in de Duitse Baja ingezet zijn, overgekocht van VW Racing. De buggies worden geprepareerd door Marc Duez en voor de Rally van Marokko zullen wat wijzigingen doorgevoerd worden (60 kg lichter maken, koelsysteem verbeteren en cabine stofdicht maken). Quote:
Het klassement na de 3de dag: 1.200 PETERHANSEL-COT Mitsubishi 21 8h33'17"000 107.7 km/h 1 1 2.202 SHINOZUKA-MAIMO Nissan Pick 21 9h17'57"000 + 44'40"00 2 2 3.218 HENRARD-LOW Volkswagen 22 9h31'23"000 + 58'06"00 3 1 4.215 MAGNALDI-BORSOT Honda Buggy 22 9h38'44"000 + 1h05'27" 4 1 5.203 ALMUTAIWEI-GUEH BMW X5 21 9h45'43"000 + 1h12'26" 5 1 Last edited by gwyllion; 08-04-2004 at 23:57. |
|
|||
|
|||
Henrard staat momenteel derde in de Rally met bijna een uurtje achter stand op Peter
|
|
||||
|
||||
Henrard blijft mooi derde in Tunesië!
![]() Bron pistop.tv Quote:
Hoe zit het trouwens met De Mévius?? Die X5, is die van X-Raid?? of is die in privé handen?? Wat is Greg z'n programma voor het komende jaar?? Ik dacht eens gelezen te hebben dat X-Raid met het X5 project ging stoppen en dat Greg is buiten gegooid bij het Duitse semi fabrieks team. Weet er iemand hier wat meer over?? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|