![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Belangrijk gegeven voor iedereen die de Toca Race Driver 2 demo geprobeerd heeft: deze installeert om de een of andere reden (zonder waarschuwing) de Starforce copy protection, die o.a. een aantal onzichtbare drivers installeerd die niet mee uninstalled worden.
http://tinyurl.com/2hktn In de thread zit een link naar een tooltje om ze eraf te smijten of dat toelaat dat je ze eraf smijt, ik kon er niet helemaal aan uit. Ik heb ze er manueel afgegooid nadat ik het tooltje had gerund en ik ben er iig vanaf nu, maar misschien had ik na het runnen van dat tooltje moeten re-booten en was ik ze dan zowieso kwijt geweest. Enfin, zeker is dat het alleen maar lukt als je de demo reeds uninstalled had. Of dit nu Spyware is of niet, laat ik in het midden, maar als ik het goed begrijp gaat die protectie tot in het belachelijke. Als ik de demo bvb. op een CD zou branden om aan een kennis te laten zien, zou die op die zijn PC niet meer marcheren... da's toch teveel van het goede, denk ik zo. Jan. =---
|
||||
|
||||
voor een volledig spel zou dit ni te veel zijn. het zou zelfs een goede oplossing zijn. maar voor een demo?
|
|