![]() |
|
|
||||
|
||||
Gran Turismo 5
Ze zijn dit weekend bij ons geweest met de vraag of ze niet een camerake mochtten komen installeren in onze mini voor in een computerspelleke te zetten. Het zou gaan om GT5.
![]() |
|
||||
|
||||
de 4 is nog niet uit en ze zijn al een de 5 bezig?
![]()
|
||||
|
||||
De 4 is in Amerika wel al uit.
|
|
|||
|
|||
nee hoor, 4 is nog nergens uit, alleen de prologue versie
|
|
||||
|
||||
Oeps, sorry. Ik dacht van wel dat hij al uit was in de USA.
|
|
||||
|
||||
Dat ze er dan ineens het circuit van Spa ook maar insteken!
|
|||
|
|||
Ik kan me niet voorstellen dat ze al bezig zijn met GT5. GT4 wordt als maar uitgesteld. Als ik me niet vergis wordt GT4 leverbaar in december, echter zonder online mode. De online mode zal pas in 2005 op de markt komen.
|
|
||||
|
||||
Die gaan dat niet zomaar zeggen hoor.
|
|
||||
|
||||
Zou kunnen dat GT5 GT4Online is. En dat ze er wat extra wagens in gaan stoppen om het gemis van de online-optie in GT4 goed te maken.
Vind wel dat ze aan het uitmelken slaan daar bij Polyphony / Sony. Eerst GT4-Prologue, dan GT4 maar omdat ze de onlinecode niet op tijd af kunnen maken gooien ze er nog een deel achter aan (in plaats van het spel nog 2 keer uitstellen). Commercieel een slimme zet aangezien iedereen het toch wel koopt, maar het getuigt van weinig respect naar de kopers vind ik. |
|
||||
|
||||
het getuigt van een zeker amateurisme!
|
|||
|
|||
Het schijnt dat het online gedeelte van het spel wel klaar is maar de infrastructuur (netwerk) nog niet. Ik vind het een slap excuus van Sony, ze weten immers al lang dat GT4 eraan komt bovendien is een spel als Socom ook prima online te spelen.
|
|
||||
|
||||
als dit allemaal waar is krijgt mijn vertrouwen in polyphony toch wel een deftige deuk hoor
wat mij zeer triest stemt |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|