![]() |
|
|
||||
|
||||
Ché Mini Challenge
Begin juni heb ik op aanraden van Maarten meegedaan aan een wedstrijd op de website van Ché. Je moest daar twee vragen en nog een schiftingsvraag beantwoorden. Blijkt nu dat ik bij de 20 gelukkigen zit die donderdag in Puurs mag meedoen aan de preselectie (behendigheids -en snelheidsproef met een Mini Cooper S). De winnaar mag op kosten van Ché een pilotenlicentie halen, Ché, samen met een medewerker van Ché, vertegenwoordigen in de Mini Challenge in het voorprogramma van de 24u van Zolder en in augustus 2 weken in een Mini Cooper S rondrijden. Ik ga er donderdag allesinds volledig voor gaan en wie weet... Zal hier laten weten hoe het allemaal gegaan is.
![]() |
|
|||
|
|||
Good Luck Scapa !!!!
![]() C U |
|
||||
|
||||
veel succes
|
||||
|
||||
Ik had dus ook ne Ché gekocht en mij lief doet karting (dees jaar nog 2de in Belgisch Kampioenschap Indoorkarting ) en ze heeft aan de wedstrijd deelgenome en is ook bij de 20 gelukkige.
Tot donderdag dan maar ![]()
|
||||
|
||||
Go for it Scapa.
|
|
||||
|
||||
Alles geven Stijn ! Laat ze es wat zien !
![]() |
|
||||
|
||||
alsof er nog ni genoeg zotten op circuit rijden
![]() die snelheidsproef zal wel lukken zeker? Ni drinken voor de behendigheidsproef he ![]()
|
||||
|
||||
tis te hopen da ge in zolder moogd rijden want ik denk dat dat wel een hele belevenis is !!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
@Stijn C: zet je beste versnellingske voor op donderdag jan |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
dan geef ik de stijn alle info en mijn antwoorden door en die chancaar is geselecteerd en ik niet
![]() soit, zie maar dat ge erbij zijt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Good luck Scapa
|
|
||||
|
||||
ge moet niet schoon zijn om ....
![]() Allez! Da's geweldig he Scapa. Geeft er daar maar eens een lap op! Spijtig dat ik nog geen vakantie heb, anders was ik misschien wel eens komen kijken. ![]() En een Paddock klaske aandoen he, als ge op de foto komt. |
|
||||
|
||||
De enige vraag die ik me stel is: waarom bekijkt (of noem je dat lezen
![]() ![]() @Scapa, go for it!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|