![]() |
|
|
View Poll Results: Geef de foto's een cijfer | |||
1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 25.00% |
2 |
0 | 0% |
3 |
0 | 0% |
4 |
0 | 0% |
5 |
0 | 0% |
6 |
0 | 0% |
7 |
0 | 0% |
8 |
2 | 50.00% |
9 |
0 | 0% |
10 |
1 | 25.00% |
Voters: 4. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
Foto's Winter Endurance Kampioenschap (NL)
Check www.drfoto.nl voor de nieuwste en mooiste foto's van de Zandvoort 500 uit het Nederlandse Winterkampioenschap!
|
|
|||
|
|||
Mooie foto's zeker die eerste van de helm van JB vind ik prachtig.
Maar je zegt het volgende:" de nieuwste en mooiste foto's" Volgens mij ben je niet de enige die mooie foto's kan maken hoor en het komt kwetsend over voor de andere. Maar doe zo verder met je foto's want ze zijn top. Mvg |
|
|||
|
|||
zitten zeer nette platen tussen, heb denk ik ook een idee wie je bent
![]() |
|
|||
|
|||
@ alarma: Die had ik in Spa met de 24 uur bij me ja... Ben jij diegen die een lens even wilde proberen op zijn camera, bij die vrachtwagen?
@Thomaske: Ik heb nog geen mooiere foto's gezien van die race. ;-) (ooohh... arrogant zeg) Nee, zo serieus was het niet bedoeld... |
|
|||
|
|||
Ik was met Racefriends/Zwaans, zat toen aan dezelfde tafel. Was aan het kloten met de scherpte van mijn lens ism met een convertor
|
|
|||
|
|||
Oooooh.... met Nelson samen... Dan weet ik het weer. Was best gezellig daar. Was mijn 1e 24 uurs race, trouwens. Drie uurtjes geslapen en om half vijf 's ochtends ontbijten met een bratwurst..... Yegh!
Maar wel mooie foto's aan over gehouden! |
|
|||
|
|||
meer foto's zandvoort 500 op www.drfoto.nl
www.drfoto.nl bevat nu meer foto's van de zandvoort 500, de eerste ronde uit het Winter Endurance Kampioenschap in Nederland.
|
|
|||
|
|||
Speed & Design op rommie.punt.nl
rommie.punt.nl is het weblog van fotograaf Daniël Rommens. Veel foto's en leuke verhalen over autosport, fotografie en alles wat daarbij komt kijken.
Nu nieuwe foto's van Speed & Design! Last edited by www.drfoto.nl; 25-11-2004 at 23:27. |
|
|||
|
|||
Foto's Speed & Design
De foto's van Speed & Design zijn online op www.drfoto.nl
|
|
|||
|
|||
rommie.punt.nl is niet meer. Het weblog van Daniël Rommens Fotografie staat tegenwoordig op www.drfoto.nl
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Exclusieve foto's Spyker Le Mans auto
Daniël Rommens Fotografie heeft exclusief beeldmateriaal van de Spyker test op Circuit Park Zandvoort. (2 december 2004) Check www.drfoto.nl om de foto's te bekijken.
|
|
||||
|
||||
één thread per site. Heb deze twee samen geplakt.
|
|||
|
|||
Excuus...
|
|
|||
|
|||
Vanaf heden is www.drfoto.nl in de nieuwe layout online. Frisser, duidelijker en toegankelijker...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|