![]() |
|
|
||||
|
||||
Formula One 04 voor de PS2
Is er hier iemand die deze game al aangeschaft heeft? En zoja, is het zijn geld zo een beetje waard?
Toen ik de eerste screenshots ervan zag een aantal maanden geleden, toen zag het er redelijk slecht uit als ge het mij vraagt. Nu is de game sinds kort gereleased en er staan ook wat nieuwe screenshots online, 't ziet er al wat beter uit. Op zoek geweest naar reviews, maar dat waren er enkel van lezers. Er zijn er wel die zeggen dat het veruit het beste F1 game voor console is met oa een career mode van 10 jaar lang. Ook zijn er enkele historische F1 wagen die unlock kunnen worden. Sinds ik F1 2002 (van EA) heb aangeschaft pas ik wat op met F1 games voor de PS2, want daarmee voelde ik me pas dik in't zak gezet. Zo een monopolie van de F1 rechten voor games, ik zie daar het nut niet van in, integendeel. Eender wat ge er mee maakt, het wordt toch keiveel verkocht (mijn mening he ![]() Dit is de officiele site van de game
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
da spel ziet er ps2 gewoon slechter uit dan F1 2001 op pc
|
||||
|