![]() |
|
|
|||
|
|||
Opendeurdag Rallycross
Een traditie in autocrossland is het rijden van opendeurdagen. Op 22/08/2004 heeft er eentje plaats op het Glossocircuit te Arendonk. www.glosso.be
Vermits het dan 24 Hr van Zolder is, zal ik er niet zijn. Een herkansing heeft plaats in Maasmechelen op 31/10/2004 www.duivelsbergcircuit.be Ik zou dit ooit wel eens willen zien of zelfs doen... Enkelen onder ons hebben hiermee reeds ervaring, niet waar pompierke ???? Niemand plannen in deze richting ???? C U |
|
||||
|
||||
24 oktober ook herkansing op de glosso. Ik bend aar nog nooit geweest en dat ligt eigenlijk bijna in mijne hof.
|
||||
|
||||
Awel, op 31/10 ga ik proberen mee te rijden.
Hab nog een rallycross wedstrijd te goed en zou die wel eens dan kunnen rijden...
|
||||
|
||||
Re: Opendeurdag Rallycross
Quote:
1ste reeks autoke tegen muur en op mijn zij. ![]() 2de reeks autoke in zelfde bocht in grind gezet. ![]() 3de reeks uitgereden maar als allerlaatste en dan ver achter de rest en nog rond gaan in de laatste bocht. ![]() Maar ambience hebben we gehad. Maar eerlijk, ik hou me wel bezig met baankommissaris zijn !!! ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Re: Opendeurdag Rallycross
Quote:
![]() Pompierke in de Dakar ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ja hier staat pompierke nog op de vier wielen.
Ik heb al een andere foto gezien van niet. |
|
||||
|
||||
Heren ploegleden,
opletten met de Ploegoverste te lachen anders polsen trainen. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik heb ook ervaring met de opendeur dagen in opgrimbie.
ik was zelfs verrast hier een ex-wagen van ons team tegen te komen op de site. nl. de Fiesta waar pompierke zijn opendeur mee gereden heeft. Het team van toen is inmiddels uitgebreid en oon van naam veranderd. Dit jaar zijn er meer opendeurdagen gepland. 2/3 juli in Opgrimbie ![]() 7 aug Arendonk ![]() 15/16 okt Opgrimbie ![]() 23 okt Arendonk ![]() hopelijk kom ik een van jullie er wel tegen |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() C U |