![]() |
|
|
|||
|
|||
filmproject hulp nodig
Beste fans,
vandaag heb ik na veel gezeur van de company twee weken gekregen om een speelfilm project rond F1 en historische coureurs te inventariseren , ik heb al een opzet van de story en wil nu hulp van experts/fans die me verder helpen rond de race ervaring technishe aspecten pits en de historie. ik ben 3D ontwerper geweest en maak nu docu's. ik kan iedere hulp gebruiken om vanaf heden 1. experts steun te krijgen 2. tekeningen/fotos van Fangio en andere grote coureursnamen 3. een manier om aan te tonen dat er publiek is voor een film en een site concept over dit onderwerp 4. of er voldoende financiers zijn te vinden om het haalbaar te maken voor de startfase, waarna de omroepen en distributeurs het budget opbrengen en de eerste aandeelhouders uitgekocht kunnen worden 5. ik moet een overzicht geven wanneer de film gemaakt en uitgebracht kan worden MAIL ME DIRECT NAAR info@cetv.nl LAAT ME NIET IN DE STEEK |
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat er voor een filmproject rond F1 ook authentieke F1-beelden nodig zijn.
Dan zou ik je meteen aanraden om contact te nemen met Formula One Management in Londen, het bedrijfje van Bernie Ecclestone. Met het antwoord van Bernie staat of valt jouw project.
|
||||
|
||||
Beelden en foto's van voor 1959, ofzo, zijn toch vrij van rechten? Die mogen vrij gebruikt worden.
|
|
|||
|
|||
klopt allemaal, maar ik wil het netjes doen en daar waar vergoeding of toestemming nodig is dit verkrijgen, dit is geen hobbyfilm, maar beoogd een heuse speelfilm te zijn, dan kan ik geen risico lopen waar ik de financiering dan door verlies
bovendien ben ik zelf niet in bezit van grote foto collectie en ik zoek zoveel dat ik beroep moet doen op welwillende mede-werking van de verzamelaar/expert. je kunt mijn oproep aan een ieder doormailen, alvast bedankt voor je reactie. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|