![]() |
|
|
||||
|
||||
*** Ardenne Bleue: de foto's!! ***
Wij, Sennake en ikzelf, zijn vandaag al afgezakt naar Verviers en Francorchamps.
![]() ![]() Alvast enkele beelden van de Raidillon om een idee te geven. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Prachtige teasertjes!!! Nu heb ik nog meer zin, en wil ik nog vroeger vertrekken morgen...
Zoveel sneeuw had ik niet verwacht... ![]() Heb je maar twee fotokes genomen? Staan op de KP kaarten extra (en dus op andere lokaties in weiden enzo) parking aangeduid voor de KP op het circuit (chicane)? Of enkel de "P1" van het circuit zelf? Hoe is de KP op het ciruit? Liggen de (N) wegen er goed bij? is het mogelijk om in kleine straten te rijden waar er nog een pak sneeuw ligt?? Of is het allemaal goed te doen? |
|
||||
|
||||
Dat komt ervan hé,als "the iceman" de Gp gewonnen heeft
![]()
|
||||
|
||||
Er liep weer raar volk rond in de omgeving van Spa.
![]() ![]() En huudo, hoe zit het met de bevroren voeten? ![]()
|
||||
|
||||
Last edited by LDWRX; 26-02-2005 at 22:48. |
|
||||
|
||||
@ Dallara, sorry maar ben niet meer on-line geweest sedert nu, dus je zal het zelf ondertussen wel ondervonden hebben.
![]() Enkele sfeerbeelden. Ik heb vooral met de spiegelreflex gefotografeerd, dus die beelden zijn voor later. ![]() Paddockers kom je overal tegen ![]() ![]() Eau Rouge is nu een beetje wit ![]() ![]() Tsjoen met "Eddy Merckx reifen", oftewel smalle spuikerbanden. ![]() VanParijs toen het nog redelijk goed ging ![]() C2 Cup ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Kan je de grootte verkleinen naar max. 800x600? Thanks ![]() |
|
||||
|
||||
Paar foto's:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal moregn wat foto's posten, maar vandaag toch alvast een filmpje :
http://www.depaddock.eu/sennake/rab/vande.mov |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Aangezien er ongewoon weinig volk was vielen dan ook de files (als die te vermelden zijn) zeer goed mee. BTSpictures.be was ook terplaatse, het was voor ons zeer de moeite! Met praaaaaaachige doortochen op KP Ster en chicane (Raidillon). Verder hebben we nog in KP10 Van Parijs voor onze neus de decor zien ingaan, frontaal op een boom... Volledig z'n rempunt gemist, hij reed veeeeeel te snel, dan maar sneeuwmuurtje geramt (en verplaatst...) en tenslotte met een ligte stoot een boom geramd.... Dankzij mij, Unbreakable, en drie walen, was Timothy na een 20tal minuten los geraakt en kon hij verder rijden... Anders stak hij er nu nog mss.... Morgen volgt er ook een verslagje van onze dolle dag, de foto's zullen ook online staan morgen avond. Hier alvast al enkele theasers: Onze supper snelle Poolse vriend: De Porsche in een praaaaaaaaaaaaachtige pasage: Munster in het service parc met z'n Subaru 02WRC, Snijers liep ook rond in de paddock: Van Parijs in de decor... Morgen de rest van het spectakel en de brokken dus online op BTSpictures.be ![]() Last edited by Mr.Dallara; 01-03-2005 at 18:57. |
|
||||
|
||||
En hier zoals beloofd, enkele foto's:
De kersverse winnaar Kuzaj op vrijdag, gedurende zijn allereerste meters met de wagen : ![]() De 2e, Munster : ![]() En de 3e, Colsoul : ![]() En dan nog een paar andere interessante foto's : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Sennake; 27-02-2005 at 19:46. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|