De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-11-2001, 23:58
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Albers <-> Saelens

Albers kon er precies niet echt mee lachen dat saelens 12 rondjes (10) heeft gereden in de minardi.

F1racing.nl:

Deze week reed saelens met de minardi F1, wat vond je ervan?
CA: Als iemand heeeel veel geld neer dokt om 12 rondjes te rijden kan je overal wel eens f1 rijden, hoewel mijn tests gra tis zijn....

Hoor ik daar een beetje frustratie, hoewel ik wel had vernomen dat saelens gratis mocht rijden, wegens fandag van minardi, en dat albers serieus moest dokken voor de testen...???
Old 07-11-2001, 00:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

aaaaarrrrrrggggggghhhhhhhh het wordt nog erger met die Albers, lees maar op fastcompany.nl

Albers profiteert misschien van komst Yoong
Christijan Albers voert in januari volgend jaar opnieuw een test uit voor European Minardi F1. Het wordt de tweede keer dat de Larenaar achter het stuur van een Formule 1-auto plaatsneemt. Vorig seizoen was Albers, naast coureur voor Mercedes in het Duits Toerwagenkampioenschap, officieel testcoureur voor Minardi. Toch reed hij slechts eenmaal voor het team. Eén van de redenen daarvoor is dat Minardi voor de laatste races van 2001 een andere coureur wilde inzetten. “Het probleem was Alex Yoong,” zei Albers, “die klaar moest zijn voor zijn Grand Prix-debuut. Dat kan ik helemaal begrijpen, maar aan de andere kant brengt hij een hele hoop geld mee naar het team, dus kan ik mijn kans grijpen.”
Oud-Renault-testcoureur Webber ook in beeld
Ook Mark Webber heeft laten weten dat hij met European Minardi F1 in gesprek is. De Australiër vertelde dat Renault hem in 2002 niet meer als testrijder wil gebruiken. Webber staat ook onder contract bij Flavio Briatore en hij hoopt dan ook hulp te krijgen van de Renault-topman. “Flavio wil niet dat ik testrijder ben, dat heeft hij me gezegd,” zei Webber. “Ik zou volgend jaar graag op de startopstelling staan en ik geloof dat ik in beeld ben bij Minardi. Ik heb een goede tijd met ze gehad in Formule 3000. We praten en ik denk dat de kansen om volgend jaar op de grid te komen redelijk zijn.”

Laten we dan bidden voor Webber!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 07-11-2001, 02:15
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Webber en Kartikheyan hebben naar het schijnt de beste kansen voor een stoeltje volgend seizoen.
--> Wat gebeurt er met Alex Yoong feitelijk ? Heropgevist of vergeethoek ?
Old 07-11-2001, 17:05
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

zal prob wel mark webber worden peisek!!

airco
Old 07-11-2001, 18:13
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

HH Frentzen staat volgens de laatste berichten bovenaan het lijstje van onze Australische vriend.
Reply With Quote
Old 07-11-2001, 19:22
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

kpeis dat frentzen zich nog net iets te goe voelt voor minardi!!

mor ja, das my thought he

airco
Old 07-11-2001, 19:24
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Euhm, is dit nu nen thread over Saelens versus Albers, of over wie naar Minardi gaat? Want dat zijn volgens mij 2 TOTAAL verschillende zaken hoor!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 17-11-2001, 00:45
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Quote:
Hoeveel heb je voor die eerste test nu eigenlijk betaald David? Excuseer? Ik heb de test gratis gekregen hoor.

Dat zei je inderdaad al voor je test, maar je Minardi collega Christijna Albers beweert dat je heel wat geld op tafel hebt gelegd. Is dat dan niet zo?
Natuurlijk niet Hans. Ik ga er toch niet om liegen hé. Waar zou ik dat geld bovendien vandaan gehaald hebben? Ik heb zulke financiële middelen nu eenmaal niet. Die test was gratis en ik betwijfel eerlijk gezegd of Christijan hetzelfde van zijn tests kan zeggen. Vraag het anders eens na bij Minardi zou ik zeggen.
bron: F1racing.nl

België versus nederland

Hopen op dezelfde uitslag dan in de voorronde voor het WK
Old 17-11-2001, 20:53
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Volgens Autosport (deze week) gaat er "shoot-out" plaatsvinden tussen: Marques, Webber, Piccini en Saelens.............dus geen Albers

En volgens mij zit Albers in de rats over zijn DTM zitje.....de slijmbal

Van fastcompany.nl

In de showroom van DaimlerChrysler Nederland op het industrieterrein Lage Weide in Utrecht overhandigde DTM-coureur Christijan Albers een fraai geschenk aan algemeen directeur Huub van de Coolwijk en divisiedirecteur Bram Schot als dank voor de ondersteuning gedurende het afgelopen seizoen. Het geschenk is een schilderij dat Albers in actie toont met zijn Mercedes-Benz CLK-DTM. Het kunstwerk is vervaardigd door de bekende autosportkunstenaar Johan Pluister, die voor het eerst een schilderij van Albers maakte.

"De steun van de gehele Mercedes-Benz-organisatie in Nederland is dit seizoen een belangrijke motivatie voor me geweest. Met name door DaimlerChrysler Nederland ben ik op alle mogelijke manieren geholpen. Alles kan altijd, niets is teveel. Ik realiseer me heel goed, dat dat bepaald geen regel is, en daarom wil ik graag op deze manier mijn dank tonen", zei Albers. Directeur Van de Coolwijk gaf aan, dat hij de resultaten van de Nederlandse coureurs in de DTM gedurende het hele seizoen met veel belangstelling gevolgd heeft en wenste Albers veel succes voor het seizoen 2002.

Zeefdrukken van het schilderij van Johan Pluister, dat Albers in actie toont, zijn vanaf komende week te koop via de website van de kunstenaar, te vinden onder www.jpart.nl

Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 18-11-2001, 15:19
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

Ben ook juist bezig met een tekening van Albers in actie (al is het mij veel meer om de Mercedes te doen uiteraard). Voor een aardig bedragje mag hij ze altijd komen halen en aan, ik zeg maar wat, Norbert Haug geven
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules