![]() |
|
|
||||
|
||||
Inderdaad Huudo, zo is ook de Beetle ooit in een hoekje beland, maar er wel terug uitgehaald.
Over de putty...ik heb met milliput gewerkt. Normaal krimpt dit toch niet. Bij de Beetle is het ook niet het geval. En ook bij de grondlaag en de bordeaux lak zag je er niets van. Misschien dat de vernis wat heeft ingewerkt op de plamuur??? Tom |
|
||||
|
||||
mooie glans nu !
ikzelf ben heel tevreden van de tamiya polishing compunds. ze hebben die in drie 'smaken' coarse fine finish met zo'n drie tubes ben je voor jaren goed, ik schuur het model eerst mat, daarna de 3 pasta's, en je hebt steeds een mooi resultaat. |
|
||||
|
||||
Vandaag en gisteren heb ik wat doorgewerkt aan de Golf en hij is bijna klaar. Ik heb gisteren de raamrubbers geverfd (het hatelijkste klusje van allemaal!!), de remschijven geschilderd en gemonteerd en de spiegels en klink gespoten. Ook het interieur, met name het dashbord, heb ik verder afgewerkt. Het de logo's van Golf V5 vooraan op het dashboard gekleefd. Hieronder de foto's.
Tom |
|
||||
|
||||
Dan heb ik de carrosserie op het chassis gezet. Nu rest mij alleen nog de uitlaat en de nummerplaten te monteren. Ook de ruitenwissers vooraan niet te vergeten en de grille opnieuw met BMF bekleden.
Dan is de Golf helemaal klaar, maar hier zijn de foto's tot nu toe. Eigenlijk gaat het niet veel veranderen daar je van de uitlaat toch niets gaat zien door de laagheid van de auto ![]() Tom Last edited by Tom21; 28-05-2007 at 19:57. |
|
||||
|
||||
Absoluut niet mijn ding van type auto's, maar je hebt er wel een erg mooi model van gemaakt. En ik ben er zeker van dat je ook weer een paar dingen opgestoken hebt. Goed zo!
|
|
||||
|
||||
Prachtig model Tom
![]()
|
||||
|
||||
Ook niet direct my cup of tea, maar wel zeer proper afgewerkt volgens de regels van de (modelbouw)kunst.
Mijn gelukwensen! |
|
||||
|
||||
Bedankt alleen. Zeker ben ik hier iets van opgestoken, vooral dat compound een wondermiddeltje is, ook nog na het polijsten met schuurpapier...
![]() Nog bedankt voor de nuttige tips, en mijn volgend project (na de Yamaha of nog iets eerder, wie weet) zal iets meer 'De Paddock'-gericht zijn, ok? ![]() Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Hier iets betere foto's. De kleur benadert de eerste drie foto's het best...
Tom |
|
|||
|
|||
Domme vraag : waar haal je dat ? Zelf nooit fijner dan 2000 gevonden en gebruikt. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij de betere modelbouwwinkel kan je dit zeker verkrijgen. |
|
||||
|
||||
Tamiya heeft ze inderdaad ook, maar iik heb ze in de modebrouwers-shop gekocht. Is een setje met schuurpads en nog wat cleaningsproducten bij. Ook meegeleverd zijn 2 stoffen handschoentjes, voor je gepoijste lak niet terug vettig te maken.
Tom |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|