![]() |
|
|
||||
|
||||
Onder het motto "hoe vettiger hor prettiger
![]() ![]() ![]() ![]() Alle commentaar welkom |
|
||||
|
||||
Was het misschien niet beter geweest om hem een vuil uiterlijk te geven nadat het glaswerk was geplaatst.Ik heb ooit een Subaru WRC gemaakt ( de 1ste door Tamiya uitgebracht ) en heb hem een vuil uiterlijk gegeven nadat hij helemaal in elkaar stond.De voorruit heb ik dan met een vochtig doekje afgeveegd net zoals de ruitewissers dat doen terwijl de verf ( acrylverf ). nog niet droog was.Helaas ben ik niet in de mogelijkheid om foto's te plaatsen.
|
||||
|
||||
Vuil uiterlijk is niet direct iets voor mij. Sorry dat ik het zeg maar ik vindt dat je vuil op de wagen niet zo natuurlijk oogt.
![]() Maar als het je eerste keer was, alle begin is moeilijk hé. Ik zou het trouwens zelf bijlange niet beter kunnen hoor ![]()
- http://www.wrcplace.be - Last edited by 206WRC-ke; 23-01-2005 at 22:56. |
|
||||
|
||||
Ik vind het zo slecht nog niet. Integendeel zelfs.
|
|
||||
|
||||
De weathering is zeer goed gelukt moet ik zeggen. Ik vind hem persoonlijk wel heel hard vuil, moet ne super vettige rally geweest zijn
![]() |
|
||||
|
||||
Slecht vindt ik hem ook niet hoor! Laat mij me niet verkeerd verstaan.
![]() Ik vindt hem gewoon niet zo natuurlijk oogend, bv op het dak zo die 'modder'... ![]()
|
||||
|
||||
Een wagen die de RAC heeft gereden heeft de modder tot boven op het dak zitten. Dus dat zit goed.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
hij is eindelijk afgeraakt mits wat problemen. Heb na alle commentaar gelezen te hebben , nog eens een paar uur foto's van de RAC-rally bekeken en dan met volle moed men airbrush nog eens geladen en ze er nog maar eens op losgelaten. Met het volgende als resulaat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bij deze is hij dus 99% af, miss hier een daar nog wa bijwerken , maar hij mag zo gezien worden. Alle commentaar wordt met plezier ontvangen |
|
||||
|
||||
Lijkt al beter.
![]() De remschijven en wielkasten langs de binnenkant moeten ook nog gebrusht worden zeker?
|
||||
|
||||
De remschijven en wielkasten langs de binnenkant moeten ook nog gebrusht worden zeker?
Ik zou dat toch nog doen als ik u was,voor de rest ziet hij er goe vettig uit.Prachtig model !!!!
|
||||
|
||||
gene stress
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Gewoonweg schitterend!
|
|
||||
|
||||
yep yep yep, lekker vettig!
Ziet er schitterend uit!
|
|||
|
|||
Lekker vettige kar.Keep up the good work
1 opm: Maak de wielkasten ook mor vettig want die zijn te proper in vgl met de rest ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|