|
|
||||
|
||||
Onder het motto "hoe vettiger hor prettiger " bij deze dus voor de eerste keer geprobeerd om een "vuil" model te maken, Of dit er nu uitziet zoals het moet heb ik geen idee van maar het ziet er wel leuk uit vind ik dan zelf
Alle commentaar welkom |
|
||||
|
||||
Was het misschien niet beter geweest om hem een vuil uiterlijk te geven nadat het glaswerk was geplaatst.Ik heb ooit een Subaru WRC gemaakt ( de 1ste door Tamiya uitgebracht ) en heb hem een vuil uiterlijk gegeven nadat hij helemaal in elkaar stond.De voorruit heb ik dan met een vochtig doekje afgeveegd net zoals de ruitewissers dat doen terwijl de verf ( acrylverf ). nog niet droog was.Helaas ben ik niet in de mogelijkheid om foto's te plaatsen.
|
||||
|
||||
Vuil uiterlijk is niet direct iets voor mij. Sorry dat ik het zeg maar ik vindt dat je vuil op de wagen niet zo natuurlijk oogt.
Maar als het je eerste keer was, alle begin is moeilijk hé. Ik zou het trouwens zelf bijlange niet beter kunnen hoor
- http://www.wrcplace.be - Last edited by 206WRC-ke; 23-01-2005 at 22:56. |
|
||||
|
||||
Ik vind het zo slecht nog niet. Integendeel zelfs.
|
|
||||
|
||||
De weathering is zeer goed gelukt moet ik zeggen. Ik vind hem persoonlijk wel heel hard vuil, moet ne super vettige rally geweest zijn
|
||||
|
||||
Slecht vindt ik hem ook niet hoor! Laat mij me niet verkeerd verstaan.
Ik vindt hem gewoon niet zo natuurlijk oogend, bv op het dak zo die 'modder'...
|
||||
|
||||
Een wagen die de RAC heeft gereden heeft de modder tot boven op het dak zitten. Dus dat zit goed.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
hij is eindelijk afgeraakt mits wat problemen. Heb na alle commentaar gelezen te hebben , nog eens een paar uur foto's van de RAC-rally bekeken en dan met volle moed men airbrush nog eens geladen en ze er nog maar eens op losgelaten. Met het volgende als resulaat
Bij deze is hij dus 99% af, miss hier een daar nog wa bijwerken , maar hij mag zo gezien worden. Alle commentaar wordt met plezier ontvangen |
|
||||
|
||||
Lijkt al beter.
De remschijven en wielkasten langs de binnenkant moeten ook nog gebrusht worden zeker?
|
||||
|
||||
De remschijven en wielkasten langs de binnenkant moeten ook nog gebrusht worden zeker?
Ik zou dat toch nog doen als ik u was,voor de rest ziet hij er goe vettig uit.Prachtig model !!!!
|
||||
|
||||
gene stress der word aan gewerkt
|
|
||||
|
||||
Gewoonweg schitterend!
|
||||
|
||||
yep yep yep, lekker vettig!
Ziet er schitterend uit!
|
|||
|
|||
Lekker vettige kar.Keep up the good work
1 opm: Maak de wielkasten ook mor vettig want die zijn te proper in vgl met de rest |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|