![]() |
|
|
|||
|
|||
De Procar leeft weer.....in Duitsland.....maar anders dan gedacht
Quote:
Dus geen GT's maar toerwagens. Tip aan Abt: Zijn die A4's uit het STCC niks voor jullie? ![]() |
|
||||
|
||||
te hopen wordt het een soort van opvolger van de stw cup .. met audi,bmw,opel,peugot,nissan,ford,mg,seat,...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mogelijke deelnemers ( ![]() [whishful thinking] Abt - Audi A4's uit het STCC of SEAT Leon Phoenix - Opel Astra's uit het BTCC of Chevrolet Lacetti Mucke - Mercedes C-Class uit het STCC [/whishful thinking] |
|
||||
|
||||
Wellicht dat BeruTop 10 een nog grotere boost krijgt als DTM omvalt. Want wat moeten de support klassen van DTM gaan doen? Formule BMW, Polo, Seat en Porsche cup. Of gaan die verder samen met de F3 Euroseries.
Overigens lijkt het mij beter dat DTM er even tussen uit knijpt. Als ik heel eerlijk ben kon het seizoen 2005 mij toch niet meer zo boeien als voorgaande edities. (krijg het haast niet uit mn bek) ![]() Het goede nieuws is dan natuurlijk dat ze over enige jaren sterker dan ooit weer terugkomen.(hoop ik) ![]() |
|
||||
|
||||
Voor zandvoort lijkt het mij simpel dtm er uit A1 er bij
heb je een mooi progamma en wat de procar betreft als seat mee gaat doen omdat audi stopt in de dtm dan verwacht ik ook dat bmw komt misschien niet als een fabrieksteam zeker ook omdat chevrolet mee gaat doen Last edited by tarzancorner; 01-02-2006 at 14:55. |
|
|||
|
|||
Deelnemers Procar 2006
Maurer Motorsport - Chevrolet Lacetti Maurer Motorsport - Chevrolet Lacetti Rikli Motorsport - Honda Accord Rikli Motorsport - Honda Accord Team Geipel - Toyota Corolla (voormalig DTC wagen) Team Geipel - Toyota Corolla (voormalig DTC wagen) |
|
||||
|
||||
de riijders voor maurer motorsport worden Vincent Radermecker en Rainer Bastuck.
Quote:
de chevy http://www.autosport.be/show.image?i...size=3&style=2 trouwens opc zou dit jaar samen werken met opel team sweden om een astra gtc s2000 te bouwen voor in het stcc! wie weet zien we ooit nog eens zo een exemplaar terug dit jaar.. maar als het er van zou komen dan denk ik dat het eerder tegen 2007 zou zijn... moeten de wagens dit jaar eigelijk s2000 wagens zijn ?? of mogen er ook wagens wat volgens het btcc regelement zijn gebouwd meedoen ?? (wagens zoals astra gtc, honda integra, honda civic, ...) Last edited by Mark; 13-04-2006 at 21:21. |
|
||||
|
||||
bronvermelding bij de foto aub
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb nog steeds hoop dat Opel en Vauxhall de handen ineen slaan als S2000 in BTCC verplicht wordt. Quote:
Ik denk dat een iets aangepaste BTCC wagen ook wel toegelaten wordt in Procar immers zoveel deelnemers zijn er niet. De MG's waren vorig seizoen ook niet helemaal S2000. |
|
||||
|
||||
Quote:
kissling reed vroeger toch ook dtc met een astra coupé met opel performance sponsoring (wat nog wist te winnen in zolder tijdens de beru top 10 in 2002) ![]() te hopen gaat kissling mee doen ze hebben toch best goede banden met opel.. ook zou het mooi zijn wat bmw's, seat's, alfa's, .... terug te zien in deze klasse dan maken ze er meschien nog een duitse btcc van !! (met een buitenlandse trip naar zolder ![]() maarja ik denk dat de echte doorbraak van dit kampioenschap eerder in 2007 zal zijn.. |
|
|||
|
|||
Divisie 1:
#1 Mathias Schläppi - Auto-Geipel Plauen - Toyota Corolla T-Sport #2 Philip Geipel - Auto-Geipel Plauen - Toyota Corolla T-Sport #3 Rustem Teregulov - Schubert Motors Oschersleben - BMW 320i E 46 #4 Claudia Hürtgen - Schubert Motors Oschersleben - BMW 320i E46 #5 Franz Engstler - Engstler Motorsport - BMW 320i E 46 #7 TBA - TW Racing - Ford Focus ST #8 Wolfgang Treml - TW Racing - Ford Focus ST #10 Vincent Radermecker - Maurer Motorsport - Chevrolet Lacetti #11 Rainer Bastuck - Maurer Motorsport - Chevrolet Lacetti #12 Peter Rikli - Rikli Motorsport - Honda Accord #20 Norbert Bermes - Fleper Motorsport -Honda Civic Type-R #22 Karsten Frensch - Frensch Power - Peugeot 206 GTI Entrylist Divisie 1 voor eerst race valt niet tegen (meer deelnemers als Italiaanse Supertourismo kampieonschap). |
|
|||
|
|||
De laatste twee, waaronder onze 206RC, zijn groep N wagens. Het snelheidsverschil zal wel merkbaar zijn.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|