![]() |
|
|
|||
|
|||
Sorry mannen, in mijn paniekaanval had ik de andere thread over dit onderwerp niet gelezen .
Het blijven KL***** bij de VRT, ik ga nù en wel nù naar de winkel voor Canal Digitaal. Salu.
|
||||
|
||||
tis nix, hij is geintegreerd in den andere nu.
airco
|
||||
|
||||
ik "vrees" dat wij ons ook zonne video gaan aanschaffen me zo'n kaart en nen decoder derin.
Want amaai...
|
||||
|
||||
mja stond gisteren al op deze site.
Vanmorgen om 09h00 wast op RTBF. vandaag geen F1-quali's op de VRT. airco
|
||||
|
||||
Vooraleer je een abo op Canal+ digitaal overweegt moet je wel effe checken of je überhaubt wel een abo KAN bekomen.
Het is namelijk zo dat alle mensen die hun kabeldistributie via Interelectra krijgen GEEN digitaal kanaal kunnen ontvangen omdat Interelectra het simpelweg niet verdeelt. Reden : ze zijn zelf bezig met een digitaal net op te zetten en ze dulden geen concurrentie. Probleem is dat ze me dat nu al zo'n 4 jaar lang wijsmaken... |
|
||||
|
||||
een tip van een hollander: Ga illegaal!
Schotel + ontvanger + kaart moet voor zo'n 500 tot 600 euro te krijgen zijn in het circuit. Niks abo, niks verplichtingen............... Voordeel van schotel, de kwaliteit van het radiosignaal....subliem!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
zal is met mijn pa'ke babbelen zene.
airco
|
||||
|
||||
Vanmorgen kwalificaties op de RTBF ?? Daar vind ik toch niets van terug hoor
|
||||
|
||||
ah ik meende nochtans dat dat hier eerder in deze thread al door iemand gepost was. Swat ik lag in mijn bed zene. Heb vanacht de quali's kunnen volgen op ne live-stream. Van beelden wast eerder een foto-festijn want 2 beeldjes per seconde is niet echt vloeiend. Commentaar kwam echter wel vloeiend door. Dus het was zo een beetje F1 volgen op de radio. De stem was trouwens Olav Mol en consoorten vanop RTL+ in nederland. Niet dat ik zo een Olav Mol fan ben, maar pit-interview's tijdens de qualificaties vind ik wel de moeite. Zo was er onder andere een live-interview met Sato toen hij kwam teruggelopen na zijn technical failure.
airco
|
||||
|
||||
en zoude zo voor 500-600€ da gedoe in belgië kunne verkrijgen???
![]()
|
||||
|
||||
mja vermits da sateliet gebonden is, en niet van lokale kabelnetwerken zou da evengoed moeten gaan. Maandag ga ik ies naar het falconplein peisek.
airco
|
||||
|
||||
laat iets weten dan hé
|
||||
|
||||
Zeer zekers, ik heb mijn handeltje destijds gekocht in Belgie!
Stukken goedkoper als hier, kijk blijf toch een nederlander.......... Schotel, digitale ontvanger, LMB e.d. gaan gewoon over de toonbank. Als je vraagt naar een gold-card krijg je meestal een telfoonnummer wat je in de avonduren moet bellen.........blijkt heel vaak die man te zijn die je 's middags in de winkel tegenkwam. Ik heb het destijds bij een tussenpersoon gekocht, die zelf geen winkel heeft.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
2 uur te gaan ...
|
||||
|
||||
...haaa de manne, allemaal wakker ? Ik heb ook geen slaapplannen zuh hehe, cafeïne zal er zijn !!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|