![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
Mühlner Motorsport's Volvo S40
In dit topic werd al gemeld dat Mühlner bezig is met een Volvo S40 volgens S2000 (=ETCC) specificaties. Nu las ik vandaag op www.pitstoptv.be dat er een grote kans is dat Mühlner volgend seizoen 2 S40's in gaat zetten in het ETCC.
![]() ![]() ![]() Goed nieuws, moet zeggen dat ik wel vertrouwen heb in dit Duits-Belgische bedrijf. |
#2
|
||||
|
||||
Re: Mühlner Motorsport's Volvo S40
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#3
|
|||
|
|||
Misschien dus volgend seizoen Vincent Radermecker in het ETCC?
|
#4
|
||||
|
||||
het zou mooi zijn terug volvo's in het etcc aan het werk te zien en dan nog met Mühlner motorsport ook....
![]() nu maar hopen dat het geen 'roddel' is... |
#5
|
|||
|
|||
Ik kan jullie één ding zeker met 200% zekerheid zeggen, het zal zonder de steun van Volvo zijn. Noch Volvo Belgie, noch Volvo Zweden willen 1 euro investeren in de ETCC. De kans dat Vincent op een Volvo zal aantreden in de Belcar is veel groter dan in het ETCC. Muler zal misschien wel de wagens maken, maar fabriekssteun mogen ze wel vergeten. Golf en zeilboten zijn momenteel prioritair bij Volvo Corporate cars. Volvo Trucks is een ander paar mouwen, maar nu Volvo Cars eigendom is van GM gaan ze zichzelf toch geen concu aandoen.
Op de vergadering vorige week met de top van Volvo is afgesproken dat er een waterkans bestaat dat Volvo verder wil investeren in de Belcar, misschien met ons en misschien op een S60 voor 2006. Verdere plannen en budgetteringen zijn er nog niet gemaakt. |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
Volgens pitstop krijgen ze hulp uit Duitsland en dat zou best wel eens kunnen. Wij krijgen ook hulp van Belgie, maar dat is eerder financieel en marketinggewijs. Als je ETCC wil gaan rijden heb je buiten de centen volgens mij ook nog een pak technische kennis nodig. TWR had die, Mulher ken ik te weinig om me daar over uit te spreken.
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
#10
|
|||
|
|||
Volvo Cars behoort tot Ford Motor Company.
Volvo Trucks is zelfstandig. Mogen de RS-Line Focus en deze Muhlner S40 dezelfde motor hebben? Last edited by FIRE; 21-05-2004 at 18:06. |
#11
|
||||
|
||||
tja Mühlner Motorsport heeft toch lang met opel gewerkt waarom dan niet 2 astra's van in het btcc in de etcc in zetten...
(als btcc's in het etcc toegelaten worden) |
#12
|
|||
|
|||
Die BTCC Astra's zijn niet volgens S2000 specificaties en dus niet toegelaten tot ETCC. ETCC wagens zijn wel toegelaten tot BTCC.
|
#13
|
||||
|
||||
Quote:
|
#14
|
|||
|
|||
Quote:
Het is niet bekend of dit een BTCC spec of S2000 spec wagen is, maar aan de achterspoiler te zien is het een BTCC spec wagen. |
#15
|
||||
|
||||
Overduidelijk BTCC spec
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|