![]() |
|
|
||||
|
||||
Mijn BMW C1-ke is wat gegroeid...
Ik heb mijn oorspronkelijk idee om een BMW C1 motor te kopen, laten varen en een BMW 1100 RT aangeschaft. Volgende week zou ik hem moeten hebben...
Mario, dan gaan we samen eens een toerke doen eh ![]() Hij ziet er zo uit : (zelfde kleur en al) ![]() Last edited by Sennake; 20-04-2003 at 00:12. |
|
||||
|
||||
Wat was dat ook al weer van mannen met een midlife crisis en motoren ?
![]()
|
||||
|
||||
Als ge gene tijd moest hebben wil ik hem wel inrijden.
|
|
||||
|
||||
Aan te raden lectuur vooraleer je begint te rijden: de "Joe bar" strips
|
|
||||
|
||||
Da ziet er in ieder geval een pak beter uit dan da c-ding!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar met statistieken kan je alles bewijzen, dus veel rijplezier ermee ![]() |
|
||||
|
||||
't Is eigenlijk meer uit noodzaak dan uit mid-life crisis : ik doe in september mutatie van Leopoldsburg naar Evere en ik wil zo weinig mogelijk in de file staan...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ja Werner, da ziet er inderdaad veel knapper uit dan die BMW, ik vin die bmw-moto's maar iets raar met die motor zo dwars
|
|
||||
|
||||
amaai ja werner, das een echt heftig machien
![]() Da van u is ook graaf ze sennake ![]() Onze pa zal binnenkort nog wel si naar de "pc's" komen kijken ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En dat is niet "zo dwars", dat is een boxer motor. Onverslijtbaar. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik vind die van Werner toch ook wel de mooiere van de twee. Wat niet wegneemt dat die BMW ook best wel een klassebak is
![]()
|
||||
|
||||
Over smaak kan je uiteraard niet twisten, maar ik geef toe dat ik een andere motor zou gekocht hebben als ik puur op smaak gekozen zou hebben. Wel niet zo'n buikligger als Werner laat zien, maar dan toch een chopper. Uit praktische overwegingen (zithouding, weinig onderhoud, gemakkelijk te poetsen, minder last van spray bij regenweer, vermogen...) heb ik dan uiteindelijk voor een touring model gekozen. Ik ben nu eenmaal niet van plan om elke dag nog een uur chroom te poetsen als ik thuiskom, en mijn bedoeling van de motor is nu eenmaal om ermee te gaan werken, niet voor mijn plezierritjes dus...
|
|
||||
|
||||
Brol kunde kawasaki moeilijk noemen hoor. Ik denk dat Kawasaki zelfs een meer gevestigde waarde in motoren is dan bmw. Desalniettemin past die BMW wel beter bij u Sennake
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|