De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Aankondigingen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 05-09-2005, 11:56
Scalle's Avatar
Scalle Scalle is offline
De Paddock Rookie

Vond 't ook een zeer gezellig dagje. Leuk om de paddockers eens in levende lijve te zien en kennis te maken.
Ben ook aangenaam verrast van Extreme Kart, was er voordien nog nooit geweest, maar is een zeer leuk en verzorgd circuit, toffe karts en vooral veel grip. 't Is aan de armpjes te voelen ... Ook zeer leuk is de lap timer op het stuur.
Wat de race zelf betreft ben ik met een zeer tevreden gevoel huiswaarts gekeerd. Ondanks mijn matige free practice toch een, voor mij althans, mooie 3de quali tijd kunnen rijden en deze plaats ook kunnen behouden tijdens de race. Tijdens de race toch nog een betere tijd (32.82) gereden dan tijdens qualif; dus dit resultaat was zeker boven mijn verwachtingen.
Volgende keer ben ik zeker weer van de partij !
Bedankt aan DePaddock voor de organisatie en aan Bart Couwberghs voor de tips en de sympathieke aanpak van dit event.
Greetzie !

@ Belle: posten die foto's !
Reply With Quote
Old 05-09-2005, 13:20
Witte Witte is offline
De Paddock Rookie

Het was inderdaad een gezellige dag. Veel gezichten teruggezien die ik een tijd niet meer gezien had, en enkele nieuwe natuurlijk.
Alles liep perfect : goede tijden gedraaid tijdens de trainingen, een tweede plaats in de qualifs achter Speesman en uiteindelijk ook de overwinning.

De tweede plaats in de qualifs was al een verrasing voor mij aangezien het sterk bezet veld. Het doel was dan ook om die plaats te behouden tijdens de race zelf daar Speesman al de hele dag veruit de snelste tijden draaide.
In het begin trachtte ik Speesman te volgen, wat tot mijn grote verbazing (en met enige moeite) ook nog lukte. Dit gaf mij moed en als een bitbull beet ik mij vast in zijn wiel. Na een aantal ronden zat ik bij het opkomen van de rechte lijn perfect achter Speesman en kon ik mij ernaast plaatsen. Daar ik bij de volgende bocht de binnenkant had reed ik plots op de eerste positie. Met nog een dikke 10 minuten te gaan lukte het mij de deur toe te houden. Bij het dubbelen ging iedereen ook perfect opzij en toen ik begon te denken "amai, als ik dat hier maar volhoud" werd er gelukkig afgevlagd.
Perfecter kon dus niet.

Bedankt aan De Padddock voor het organiseren van de toffe karting en aan Extreme kart voor de geweldige organistaie en de vakkundige uitleg.
Reply With Quote
Old 05-09-2005, 14:14
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
De uitslag:
  1. Witte 32.74
  2. speesman 32.75
  3. scalle 32.82
  4. Mickey 32.58
  5. Snelle 32.75
  6. Dominique 32.88
  7. Raceboy 33.39
  8. Werner333 33.45
  9. Airco 33.57
  10. ottooke 33.68
  11. mark 33.69
  12. Bart 33.94
  13. Belle 34.70

Reply With Quote
Old 06-09-2005, 23:36
Raceboy's Avatar
Administrator

Weinig volk, maar een enorm leuk sfeertje. Dit moet zowat de traagste en relaxte karting zijn die ik ooit heb meegemaakt. Sessieke rijden, pitstop zien, uitgebreide uitleg krijgen, nog een sessieke rijden, rustig iets drinken en dan maar koersen. Het sportieve deel was wat minder, ik geraakte niet aan de tijden die ik wou maar we hebben toch gelachen. De start verliep goed en dus kon ik dominique voorbijsteken in de eerste bocht, verder in die ronden wel 2 plaatsen verloren maarja zoiets gebeurd . Toen dook daar ineens airco op die zich enorm goed gekwalificeerd had maar nu duidelijk terugviel. Een eerste poging bij het opgaan van het rechte stuk mislukte maar 2 ronden later was ik er voorbij en kon ik me gaan concentreren op de tragere die ik ging dubbelen. De eerste was belle en dat ging vlot, maar enkele ronden later kwam daar "de Nuvolari van de kartbaan" ( Hij rijdt ermee alsof zijn kart een F1 uit 1950 is ) Het dubbelen ging wel maar toen ik weer op mijn lijn ging kreeg ik nog een tik mee. Hij heeft gelk dat mijn naam niet B.L uit de belcar is of ik zou een press release uitbrengen. ondertussen kwam werner wat dichter maar gezien de tijd die nog restte maakte ik me daar niet teveel zorgen over. De laatste die ik dubbelde was Bart. Omdat de sessie bijna gedaan was was een medewerker van de karting met zijn blauwe vlag al verdwenen. Toen Bart achterom keek leek het wel alsof hij de schrik van zijn leven pakte om mij daar te zien. Hij verremde zich en zo dan die stiekeme hollander nog een plaats winnen. Een beetje later was de sessie over en dat was het dan voor een dagje karten. Bleek toch wel dat de ronden waarin onze nuvolari mij een duw gaf mijn snelste was. Dus toch bedankt. Helaas kon ik niet te lang blijven want we moesten dringend naar het straatfeest hier in de straat en voordien moest er nog een oliefilter ingereden worden. Volgend jaar (of sneller? ) meer van dat.

Laat de fotos nu maar komen.

Reply With Quote
Old 07-09-2005, 19:34
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Jullie hebben er een tijd op moeten wachten maar ik heb de foto's eindelijk online kunnen zetten. Ikzelf heb de foto's niet getrokken aangezien ik aan het karten was dus heeft de vriendin van Scalle de foto's getrokken. Het was haar eerste kennismaking met de Canon EOS 350D, dus zijn ze niet allemaal even scherp, maar wist ze er wel mooie uit te halen... So thanx for the pics!

(Man, die helm doet wel rare dingen met m'n gezicht )

En de Top 3:

De rest is op volgende locatie te zien: belle2.fotopic.net

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 07-09-2005, 20:20
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Belle
Jullie hebben er een tijd op moeten wachten maar ik heb de foto's eindelijk online kunnen zetten. Ikzelf heb de foto's niet getrokken aangezien ik aan het karten was dus heeft de vriendin van Scalle de foto's getrokken. Het was haar eerste kennismaking met de Canon EOS 350D, dus zijn ze niet allemaal even scherp, maar wist ze er wel mooie uit te halen... So thanx for the pics!
Wel niet echt slim om een roze broek aan te doen om te gaan karten hé...
Old 07-09-2005, 20:28
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey
I know...m'n kartpak lag in de wagen... Het is gewoon iets te kort in lengte waardoor ik moeilijk kan 'manoeuvreren' in de kart... En er is geen vuiltje aangekomen!

Reply With Quote
Old 08-09-2005, 18:36
Raceboy's Avatar
Administrator

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey
Die kleur maakt ni uit, maar al die zakken zorgen voor een hoop luchtweerstand denk ik

Reply With Quote
Old 08-09-2005, 19:47
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by raceboy
Die kleur maakt ni uit, maar al die zakken zorgen voor een hoop luchtweerstand denk ik
Verdorie hé...had ik dat geweten...dan had ik zeker 33.57 gedraaid ipv 34.57!!

Reply With Quote
Old 12-09-2005, 23:48
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Volgende keer zal ik m'n best doen om wat langer te blijven (zaterdag komt me niet zo goed uit). Dan kan ik eens kennismaken met een aantal Paddockers. Ik had al niet veel tijd en zo maar even een babbeltje geslagen met een paar mensen die ik al lang niet meer IRL had gezien. Zelf met een paar ander die ik nog had willen spreken over vanalles niet kunnen praten.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules