![]() |
|
|
||||
|
||||
Vond 't ook een zeer gezellig dagje. Leuk om de paddockers eens in levende lijve te zien en kennis te maken.
Ben ook aangenaam verrast van Extreme Kart, was er voordien nog nooit geweest, maar is een zeer leuk en verzorgd circuit, toffe karts en vooral veel grip. 't Is aan de armpjes te voelen ... ![]() Wat de race zelf betreft ben ik met een zeer tevreden gevoel huiswaarts gekeerd. Ondanks mijn matige free practice toch een, voor mij althans, mooie 3de quali tijd kunnen rijden en deze plaats ook kunnen behouden tijdens de race. Tijdens de race toch nog een betere tijd (32.82) gereden dan tijdens qualif; dus dit resultaat was zeker boven mijn verwachtingen. ![]() Volgende keer ben ik zeker weer van de partij ! Bedankt aan DePaddock voor de organisatie en aan Bart Couwberghs voor de tips en de sympathieke aanpak van dit event. Greetzie ! @ Belle: posten die foto's ! |
|
|||
|
|||
Het was inderdaad een gezellige dag. Veel gezichten teruggezien die ik een tijd niet meer gezien had, en enkele nieuwe natuurlijk.
Alles liep perfect : goede tijden gedraaid tijdens de trainingen, een tweede plaats in de qualifs achter Speesman en uiteindelijk ook de overwinning. De tweede plaats in de qualifs was al een verrasing voor mij aangezien het sterk bezet veld. Het doel was dan ook om die plaats te behouden tijdens de race zelf daar Speesman al de hele dag veruit de snelste tijden draaide. In het begin trachtte ik Speesman te volgen, wat tot mijn grote verbazing (en met enige moeite) ook nog lukte. Dit gaf mij moed en als een bitbull beet ik mij vast in zijn wiel. Na een aantal ronden zat ik bij het opkomen van de rechte lijn perfect achter Speesman en kon ik mij ernaast plaatsen. Daar ik bij de volgende bocht de binnenkant had reed ik plots op de eerste positie. Met nog een dikke 10 minuten te gaan lukte het mij de deur toe te houden. Bij het dubbelen ging iedereen ook perfect opzij en toen ik begon te denken "amai, als ik dat hier maar volhoud" werd er gelukkig afgevlagd. Perfecter kon dus niet. Bedankt aan De Padddock voor het organiseren van de toffe karting en aan Extreme kart voor de geweldige organistaie en de vakkundige uitleg. ![]() |
|
||||
|
||||
De uitslag:
|
||||
|
||||
Weinig volk, maar een enorm leuk sfeertje. Dit moet zowat de traagste en relaxte karting zijn die ik ooit heb meegemaakt. Sessieke rijden, pitstop zien, uitgebreide uitleg krijgen, nog een sessieke rijden, rustig iets drinken en dan maar koersen. Het sportieve deel was wat minder, ik geraakte niet aan de tijden die ik wou maar we hebben toch gelachen. De start verliep goed en dus kon ik dominique voorbijsteken in de eerste bocht, verder in die ronden wel 2 plaatsen verloren maarja zoiets gebeurd
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laat de fotos nu maar komen. ![]()
|
||||
|
||||
Jullie hebben er een tijd op moeten wachten maar ik heb de foto's eindelijk online kunnen zetten. Ikzelf heb de foto's niet getrokken aangezien ik aan het karten was dus heeft de vriendin van Scalle de foto's getrokken. Het was haar eerste kennismaking met de Canon EOS 350D, dus zijn ze niet allemaal even scherp, maar wist ze er wel mooie uit te halen... So thanx for the pics!
(Man, die helm doet wel rare dingen met m'n gezicht ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En de Top 3: ![]() De rest is op volgende locatie te zien: belle2.fotopic.net |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Volgende keer zal ik m'n best doen om wat langer te blijven (zaterdag komt me niet zo goed uit). Dan kan ik eens kennismaken met een aantal Paddockers. Ik had al niet veel tijd en zo maar even een babbeltje geslagen met een paar mensen die ik al lang niet meer IRL had gezien. Zelf met een paar ander die ik nog had willen spreken over vanalles niet kunnen praten.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|