|
#31
|
||||
|
||||
Kan goed zijn, Ik herinner me nog heel goed dat er in de ALMS dit jaar in 1 wedstrijd namelijk de Toronto Grand Prix of Mosport 3 C5-R's aan de start stonden, de derde Corvette toen bestuurd door onder meer Dale Earnhardt JR, die 3de Corvette die toen jammergenoeg bij de Warm up in de vlammen op ging. Ze zullen mss deze wagen terug opgebouwd hebben en nu verkopen.
Greetzz.. Corvetteboy
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#32
|
||||
|
||||
da was infineon raceway.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** |
#33
|
||||
|
||||
Quote:
Greetzz.. Corvetteboy
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#34
|
||||
|
||||
Op het einde van 2005 kunnen we weleens een nieuwe FIA GT wagen verwachten. Het komt uit Zweden en het is geen Volvo. Rara wat is dat?
De Koenigsegg CCR. Volgens Christian von Koenigsegg moet het eerste model eind 2005 op het circuit terug te vinden zijn om te testen. Dit met als doel een FIA GT deelname in 2006 en in een later stadium Le Mans. Koenigsegg gaat dit project uitvoeren met een nog nader te noemen team. Behalve een Zweeds project is er ook een Australisch team die een project in gang heeft gezet met het oog op het FIA GT kampioenschap. Dit model zou het daglicht al zien tijdens het F1 weekend in Melbourne a.s. maart. According to Autosport Issue 30-12-04 (Heb dat blad vandaag al ontvangen )
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#35
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#36
|
||||
|
||||
Waarom moet er afgestemd worden? Het gata gewoon niet samen, een silhouetteserie en echte wagens.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** |
#37
|
||||
|
||||
IDD raceboy. NO silhouetttes please.
|
#38
|
||||
|
||||
Mja, het verschil tussen een FIA-GT GT1 auto en een JGTC is niet zo groot ze...
|
#39
|
||||
|
||||
Dat zou ik zo niet zeggen. Met een ferrari 575 zit je nog steeds vast aan de beperkingen van het straatmodel. Zo een JGTC bestaat volledig uit composiet materialen, is vormgegeven in de windtunnen en weegt niets. Beetje ongelijke strijd niet?
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** |
#40
|
||||
|
||||
De 575 heeft minstens evenveel uren in de windtunnel gestaan en heeft ook amper iets met het straatmodel te maken. Die bakken zitten eveneens vol met composietmaterialen.
|
#41
|
||||
|
||||
LOL.
Voor mij zijn de JGTC niet echte silhouettes. DTM wel. |
#42
|
||||
|
||||
#43
|
||||
|
||||
Maximaal 5 Maserati's MC 12 in het FIA GT 2005, heel wat minder dan de cowboy verhalen enige maanden terug
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#44
|
||||
|
||||
HEt lijkt me dat we wel eens meerdere corvettes kunnen gaan zien. En nu gaat het hier niet over de p&m versie. Xero zoekt ook naar piloten om FIA GT te rijden. De eerste kandidaten in GT3?
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** |
#45
|
||||
|
||||
Quote:
Nog niet bevestigd maar hoogstwaarschijnlijk: 2x AF Corse (het verkapte fabrieksteam) 2x Vitaphone AB Racing (Alzen/Bartelds) Laatste is nog niet echt duidelijk maar er zijn sterke geruchten over Deletraz die een MC12 zou hebben besteld. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|