|
|
||||
|
||||
Volgens Autosport is Jamie Davies een sterke kandidaat voor een van de zitjes bij Bartels. De UK is voor Maserati een belangrijke markt........dus graag een Brit erin. Oja, ene Sam Li zit in het management team van Jamie Davies.............dat si wat anders dan Hub Rothengather
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Sam zijn wil is wet...
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Maar als het dan effe tegenzit dan doekt ie het zaakje weer op (die daarom meer respekt heeft voor mensen zoals Henry Pescarolo en Jan Lammers)
|
|
||||
|
||||
De rijders op de Lambo zijn gekend: Peter Kox en Norman Simon. Ze rijden met het nummer 13 in een pikzwarte Lambo.
Foto: gt-eins.de |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
dat is bullshit. zoveel geld heeft jan lammers nou ook weer niet. dit word dacht ik ook het laatste jaar voor racing for holland want hierna gaat hij zich richten op dat nederlandse A1GP team
|
|
|||
|
|||
Quote:
Het A1GP wordt gerund door RfH mensen, maar betaald door anderen. Lammers wordt dus als uithangbord gebruikt. Waar heb je gelezen dat RfH er mee stopt als sportscar team? Ik heb andere verhalen gehoord over de toekomst van RfH. |
|
||||
|
||||
oh ik dacht dat jan lammers dat a1gp zou betalen? en hij zij ergens dat hij nog niet zker weet wat hij in 2006 zou doen (weet niet meer waar ik heb gelezen). wat voor plannen had jij dan gelezen?
|
|
||||
|
||||
Gillet Vertigo Streiff in 2005 zal waarschijnlijk een zeer beperkt programma worden.
Idee is om de 24h van Franco te doen en ter voorbereiding waarschijnlijk de Spa Euro Race Veder wil men naar het einde van het jaar Zuhai - Dubai - Bahrain doen in FIA GT.
|
|||
|
|||
Nadat we hem vorig jaar al in Belcar zagen, weet Arturo Merzario blijkbaar van geen ophouden. Voor de eerste FIA GT race is deze 'jongeling' alvast ingeschreven met de F360 Modena van het Italiaanse Mastercar..
"73 Mastercar ITA Massimo Monti-ITA/Arturo Merzario-ITA/tba / Ferrari 360 Modena" (Volledige lijst op www.racingworld.be ) |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|