![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Al wat werk gemaakt van het interieur..
Het stuk waar de pook opstaat heb ik moeten scratchen uit messing omdat ik het PE verknalde. De handrem komt uit mijn sparebox omdat die de werkelijk beter benaderde dan de megeleverde in de kit. De gaten voor de kooi heb ik ook geboord zodat de boel toch een houvast heeft en een plaats waar de lijm heen kan. Het reservewiel moest niet met gordels bevestigd worden maar met 1 enkele bout en een vloot. Er was niks voor handen in de kit dus dit werd ook gescratch't. Deurpanelen werden bevestig en voorzien van carbon. Pieter
|
||||
|
||||
Mooie update weeral. Dit gaat een mooie worden.
|
||||
|
||||
Inderdaad mooi model in wording
|
|
||||
|
||||
ik ben fan van deze
|
||||
|
||||
Hey Pieter ,
Veel succes verder met de bouw ,je bent op goeie weg Hopelijk past de rolkooi een beetje ,als je de body en chassis samen voegt . ![]() |
|
||||
|
||||
Eindelijk nog eens een update:
Achterlichten werden geschilderd en geplaatst alsook het zwarte gedeeltje rond het licht geschilderd. (ik had al gezegd dat de decals op de witte kleur niet goed hechten, Hier ook het bewijs, de M van michelin weg en een stukje blauw. grrrrrrrrrrrrrrrr) Interieur is afgewerkt. Na een dryfit moest ik mijn rolkooi nog redelijk wat aanpassen door er aan te schuren. Maar dit is niet te zien eens het model in elkaar zit. De ramen werden geplaatst en de panellines opgevuld.
|
||||
|
||||
zalig
|
||||
|
||||
Ondanks dat akkefietje met die decals zie ik het toch allemaal goed komen.
Gaat een leuk model worden!
|
||||
|
||||
De 306 maxi is tot zijn einde gekomen. Voor mijn eerste resin kit ben ik tevreden. Wel enkele foutjes , maar daar leren we voor het volgend model uit.
Gallerij (bij afgewerkte modellen) : http://forum.depaddock.eu/showthread...d=1#post258437
|
|