![]() |
|
|
||||
|
||||
Signature's: REGELS
omdat de signature's op depaddock een beetje de spuigaten beginnen uit te lopen, zijn er een paar nieuwe regels opgesteld. Deze regels hebben tot doel om depaddock er ordelijk te laten uit zien.
Nu zijn er verscheidene signature's meer dan 600 pixels breed zijn, en daardoor heel de lay-out van depaddock verknoeien. Andere signature's zijn dan weer 400 pixels of meer hoog, waardoor iedere thread immens lang wordt en er enorm veel moet gescrollt worden. Een derde en laatste probleem is de grootte. Onlangs zag ik een signature van 600 Kilobyte. Zo een signature duurt voor een 56 K modem ca 50 seconden om te laden. Ook dat is niet de bedoeling. Dit maakt depaddock onnodig traag, Telenet-gebruikers of mensen met ADSL merken dit niet, maar een beetje symphatie voor mensen met een tragere verbinding mag wel. De Regels:
deze regels zijn niet bedoelt om hier een strenge dictatuur van de admin's tot stand te brengen, wel om in het belang van iedereen depaddock zo te organiseren dat iedereen ervan optimaal kan genieten. airco
|
||||
|
||||
voor mensen beginnen te panikeren. We geven iedereen een week of 2 om zijn signature's aan te passen. Is dit na die 2 weken niet gebeurd zullen wij je signature verwijderen.
Ivm tekst bij je afbeelding als signature. Bij sommige mensen is de afbeelding in hun signature niet zo groot, met de tekst erbij echter wel. In zulke gevallen zullen admin's oordelen of het mag of niet, vermits sluitende regels vastleggen dan moeilijker is. Het uitgangs-punt blijft dat een signature niet een heel scherm mag innemen. airco
|
||||
|
||||
Als het het forum ten goede komt, ... graag!
Ik zal in de toekomst gebruik maken van onderstaande Sig.
|
||||
|
||||
vwalla, das in de norm se
![]()
|
||||
|
||||
mijne sig zal wel ok zijn zeker ?
|
||||
|
||||
goedgekeurd
![]()
|
||||
|
||||
Ik zal eens een kleiner rallycross-fotoke gaan zoeken dan?
|
|
||||
|
||||
t'is nog altijd ietske te groot, maar kzal het nog wel proberen te optimaliseren
|
|
||||
|
||||
Beter zo?
|
|
||||
|
||||
op het randje eraf
![]() mor omdat gij het zijt ist goe ![]()
|
||||
|
||||
bleh, mijne sig was juist nieuw
![]() de 'nieuwe' (voorlopig): ![]()
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 12-02-2002 at 20:07. |
|
||||
|
||||
als je die van die rallywagen goed optimaliseerd met gif animator krijg je die wel onder de 100 Kb
airco
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ook bedankt
![]()
|
||||
|
||||
Is mijn signature nu goedgekeurd Airco, ik heb hem iets kleiner gemaakt.
|
|