![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Allé, die zal ik dan wel moeten kopen eh
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ook nog heel wat digitale beelden staan op mijn satelliet van de 24 uur zelf vanop DSF... zal ik ook is naar DVD moeten omzetten ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() O ja en ter info ivm die DVD : Quote:
|
|
||||
|
||||
De M3 GTR 2004 heeft naar het schijnt de nodige evoluties gekregen. Roel zei me iets van een tunnel boven de uitlaat die in de achterruit uitmondt om de warmte af te voeren. Het exemplaar dat in de Spa Euro Race meereedt was niet meer van de jongste en zag er ook niet zo fris meer uit naar het schijnt. De twee nieuwe zouden echt àf zijn.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Ik zal het op de Nürburgring allemaal is van naderbij bekijken. De eerste keer dat ik een M3 GTR IRL ga zien ![]() De plaatsing van de stabilisator is serieus anders als bij de STW. Die mounting bells van AP had ik ook nog niet gezien. |
|
||||
|
||||
Niet duidelijk, maar ge ziet hem wel een beetje, die houtversnipper-uitlaat :
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ze kropen er zelf niet onder
![]() Enkel bandjes wisselen... zelfs de motorkap is niet opengeweest... en er stak de evolutie onder van de motor... snif... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|