De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #16  
Old 29-06-2004, 20:46
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: Zolder
Posts: 623
Quote:
Originally posted by Driesco
Wim Jeuris samen mat Shasja Maassen ( of hoe je dit ook schrijft )
Ben je zeker Dries... ik dacht dat het Henk Haane was...?
Allé... kben er eigenlijk zeker van...
__________________
http://www.m-s-e.be/
Reply With Quote
  #17  
Old 29-06-2004, 20:49
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 2,158
Dju, nu doe je me twijfelen, die naam is inderdaad ook gevallen in ons gesprek met Wim. Zou het kunnen dat de wagen van Maassen is ( was ) en dat Henk gaat rijden?

Even gebeld, het is inderdaad Henk
Reply With Quote
  #18  
Old 29-06-2004, 21:36
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Hartelijk dank jongens nu weet ik precies wat er met de porsche van First gaande is
Reply With Quote
  #19  
Old 29-06-2004, 22:09
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally posted by Driesco
Zou het kunnen dat de wagen van Maassen is
is dat dan één van Alex Jobb? of reed Maassen nog voor een ander team ook?
__________________
Reply With Quote
  #20  
Old 30-06-2004, 07:33
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally posted by Driesco
Wim Jeuris samen mat Shasja Maassen ( of hoe je dit ook schrijft )
Sascha

Last edited by Integra; 30-06-2004 at 07:36.
Reply With Quote
  #21  
Old 30-06-2004, 07:35
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally posted by marcel
is dat dan één van Alex Jobb? of reed Maassen nog voor een ander team ook?
Maassen rijdt inderdaad nog steeds voor Alex Job. Heeft die met Le Mans ook niet gereden voor White Lightning racing?
Hij heeft inderdaad voor de "Petersen" Porsche gereden op LM.
Reply With Quote
  #22  
Old 30-06-2004, 08:01
NGT Racing's Avatar
NGT Racing NGT Racing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Grimbergen
Posts: 297
http://content2.eu.porsche.com/prod/...n?openDocument

Sascha rijdt voor Porsche motorsport bij oa bij Alex Job, vrij indrukwekkend palmares als je het mij vraagt.
Reply With Quote
  #23  
Old 30-06-2004, 10:52
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Heren, het gaat hier om een eenvoudige GT-3 Cup........................dat is er dus eentje uit de Duitse of Internationale Porsche Cup en zeer zeker geen GT3-R of GT3-RS. Dat is overigens ook duidelijk te zien op de foto's Rrubinio zoals hier te zien is.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #24  
Old 30-06-2004, 12:07
P De Sonville P De Sonville is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Gent
Posts: 660
Het betreft hier een echte Supercup waarmee oa Maassen en Raedermecker ooit aan de slag waren. Jo Jamers kocht de wagen bij Tech9 Motorsport in Engeland. De Supercup kreeg onlangs een volledige revisie en beschikt over een dikke 400 pk. Freddy Van Roey en Albert vanierschot hebben de wagen in Zolder gestest en bevestigden dat Jo jamers zich een héél degelijke wagen had aangeschaft. Voor de Eifelrennen wordt hij bestuurd door Haane en Jeuris, terwijl voor de 24 Uren van Zolder waarschijnlijk Kevin Leest en Rob Van Roey reeds een deel van de bemanning zullen vormen. Een derde of eventueel vierde piloot zijn nog niet bekend. Volgens Jo Jamers is dit een ideale wagen om zonder problemen vooraan te eindigen in de Zolderse etmaalrace.
Reply With Quote
  #25  
Old 30-06-2004, 13:12
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally posted by Driesco
Ok Marchall, ik zal even in primeur het één en ander uit de doeken doen wat betreft de Volvo. Ten eerste is het een 2 liter, er is ooit sprake geweest van een 2.5 maar dat was een fout in een persartikel dat door de bewuste persoon is rechtgezet. een 2.5 past gewoon niet in de wagen. Maar!! Het probleem zit hem niet in de motor, wel in de versnellingsbak. Een kleine historiek:

In tussentijd was ons mooi aangelegd financieel potje al deftig geslonken, mede door mijn fout daar ik veel te weinig gebudgeteerd had voor de inrichting van ons team. Naast de tankinstallatie waren de centrale wielmoeraanhechters en de tubes ruim boven ons budget. Omdat we veel kosten gemaakt hadden tijdens de eerste 2 trainingen en de eerste 2 races moesten we keuzes maken, tijd vrijmaken om alles in orde te maken en Duitsland te rijden, of Francorchamps rijden, en werken naar de 24H. We kozen voor optie 1 omdat ons dat 7 weken de mogelijkheid gaf om alles perfect in orde te maken. In tussentijd konden we ook de gesprekken met onze sponsors afwerken waardoor we opnieuw wat ademruimte kregen. 3/4 van ons gebudgeteerde bedrag was immers al in rook opgegaan, ook al bedroeg ons potje meer dan we ooit hadden kunnen hopen. Niets geklaagd, opnieuw aan het werk, sponsorpakketjes maken, VIP packages maken, enz... om toch maar weer de Volvo optimaal te kunnen krijgen. We zijn er, maar ik kan jullie vertellen dat het bloed zweet en tranen gekost heeft om alles weer in orde te krijgen. We gaan proberen om op een andere manier te rijden, dus met ontkoppelen met de misschien gekende gevolgen. Als de versnellingbak niet stuk gaat en de koppeling wel dan hebben we de sleutel gevonden. Indien de versnellingbak weer stukgaat in Duitsland dan moeten we op zoek naar andere alternatieven. X Track heeft geen andere bakken die op deze motor passen, een nieuwe laten bouwen is voor ons onbetaalbaar. Daarom de passage in het persbericht, " van levensgroot belang". Na de Ring beslissen we met het ganse team wat we gaan doen in de toekomst. Blijven we op deze manier verder werken en vervangen we elke race alles met de gekende financiele kant, of stoppen we ons geld in de aankoop van een nieuwe motor en versnellingsbak voor 2005. Ik wou dat ik jullie hier een antwoord kon op geven, maar we gaan de test op de Ring afwachten. We zijn een klein team, dat niet over onbeperkte budgetten beschikt, ook al vind ik dat we niet mogen klagen, maar het moet plezant blijven. Dag en nacht op een EERLIJKE manier op zoek gaan naar centen om te racen, het is geen cado. Ik hoop echt dat ik diegenen die ons het succes niet gunnen ongelijk kan geven en kan aantonen dat de Volvo wel competitief en betrouwbaar is. Voor zij die toch zo graag kritiek geven op een ander ( en dan vooral voor enkele marchalls ), stop aub ook met nonsens de wereld in te sturen. Trekke het schoentje aan wie het past. Even nog iets dat even van mijn hart moet. Aan al diegenen die commentaar hebben op het feit dat ik het krantje uitgeef tijdens de 24H, waar ik nota bene alle teams, circuit Zolder, 24u.be, de marchalls, enz... een GRATIS artikel geef maar zelf iets verdien aan de advertenties omdat ik er al 3 weken dag en nacht mee bezig ben, bezint eer ge begint te roddelen. Sinds 1973 is er een 24H, nooit was er een privé-initiatief, ik doe het om iets aan te verdienen om zo de Volvo te kunnen laten rijden. Ik stel je voor, verkoop ook enkele advertenties, dan kun je misschien hetzelfde doen als ons, je droom laten uitkomen ipv. commentaar te geven om zij die iets doen voor de autosport.

Dit moest er even uit, een fora is niet altijd plezier en lachen, soms moet het ook even serieus kunnen zonder namen te noemen, mensen te kwetsen of wat dan ook. Ik was om te barsten toen ik hoorde dat mensen zo over iemand spreken, wetende dat je dag en nacht voor hen klaar staan en alles doet om ze toch maar te helpen. Voila, buiten de leuke persberichten is het niet altijd rozegeur en maneschijn. Racen is centen, en centen is werken. Alle middelen zijn goed, zolang je maar je vrienden niet bedriegd, niet steelt en geen onwettelijke dingen doet. Als je op deze manier iets wil bereiken in de autosport is het ieder voor zich. Er zijn andere manieren, maar, we hebben er veel zien komen, maar nog veel meer zien gaan. Indien we het niet aankunnen komen we gewoon met opgeheven hoofd een stapje terug.

Bedankt voor jullie aandacht.

Dries Heyman
Eerst en vooral: er is een hoop moed voor nodig om dit hier te vertellen

Maar waarom laat je de (ontzettend dure) 24u dan niet weg uit planning voor het seizoen? Met een Fisa 2L een 24u rijden als privé team is zo goed als onbegonnen werk of anders enorm kostelijk. Dat is een zaak voor fabrieksteams tenzij je zo'n Fisa speciaal gemaakt voor Endurance races kan kopen (denk dat alleen BMW, Honda en Audi dat hadden) en dan nog... Zeker nu dat blijkt dat na 2u koers de boîte naar de fillistijnen is stemt dit natuurlijk tot nadenken. Allemaal niet gemakkelijk... Iedereen moet natuurlijk z'n eigen rekening maken.

Straks camion inladen en morgenvroeg zijn we weeral weg se Deze race is voor vele teams dé ideale gelegenheid om zich in de kijker te rijden bij bepaalde piloten. Dit is één van de eerste keren dat we samen rijden met een kampioenschap van dergelijk niveau (vijf jaar geleden hebben we nog is samen met FIA-GT gereden in Zolder maar dat stelde toen toch ook niet zoveel voor). Ben is benieuwd naar het tijdverschil met de LMES GT's en de Belcar GT's
Reply With Quote
  #26  
Old 30-06-2004, 14:52
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 2,158
Quote:
Originally posted by Scapa
Maar waarom laat je de (ontzettend dure) 24u dan niet weg uit planning voor het seizoen? Met een Fisa 2L een 24u rijden als privé team is zo goed als onbegonnen werk of anders enorm kostelijk.
Ik zal er op antwoorden na de Ring. Rijden we ze en het gaat kapot dan zal iedereen zeggen zie je wel..., nemen we niet deel dan zal iedereen zeggen, zie je Heyman met zijne grote mond. Het is kiezen of delen. Mijn mening binnen het team is gekend, het is nu aan de sponsors om de knoop door te hakken na de Ring. Vergeet niet dat je met sponsors zit hé, afspraken, contracten die dienen gerespecteerd te worden. Een mogelijkheid ZOU KUNNEN zijn is dat we onze sponsors meenemen naar een andere wagen. Later hierover meer, hopelijk is het allemaal niet nodig.
Reply With Quote
  #27  
Old 30-06-2004, 15:09
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Asse
Posts: 1,086
Ikke off to lint vooir camion te laden, en dan off to Nurburg :-)
__________________
That's right... Taunt the professional ass kicker.
Reply With Quote
  #28  
Old 30-06-2004, 15:46
kulgan kulgan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2003
Location: Asse
Posts: 386
Zou het echt spijtig vinden moest de Volvo niet meer rijden na de nurburgring... Veel succes toegewensd aan BRI... (maar niet teveel puntjes afpikken van moury/mourlet

Vrachtwagen van KS gisteren geladen maar nog wachten tot vrijdag (werk ) om naar het circuit zelf te gaan...
Reply With Quote
  #29  
Old 30-06-2004, 15:56
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally posted by kulgan
Zou het echt spijtig vinden moest de Volvo niet meer rijden na de nurburgring... Veel succes toegewensd aan BRI... (maar niet teveel puntjes afpikken van moury/mourlet
Don't worry, dat zullen wij wel doen
Reply With Quote
  #30  
Old 30-06-2004, 16:03
kulgan kulgan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2003
Location: Asse
Posts: 386
mmmm, dat is nog erger
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.