De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 28-08-2004, 19:06
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by A.J.
ik ga morgen naar Francorchamps. Ik ben namelijk uitgenodigd door de hoofdsponsor van the Belgian Grand Prix, met name FOSTER'S. Heb nog nooit een VIP toestand meegemaakt bij een F1 race dus ben benieuwd. Om 7u moet ik al daar zijn voor ontbijt, toch wel erg vroeg, maar kijk er echt naar uit. Zal morgen wel laten weten hoe het geweest is...
Maak aub foto's van de Porsche supercup, met name David Saelens.
Old 28-08-2004, 19:12
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally posted by Integra
Maak aub foto's van de Porsche supercup, met name David Saelens.
zal proberen, als de pillen van mijne digitale camera al niet leeg zijn na het fotograferen van de Foster's babes
Old 28-08-2004, 19:55
Integra's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
zal proberen, als de pillen van mijne digitale camera al niet leeg zijn na het fotograferen van de Foster's babes
Die zijn natuurlijk nog wat interessanter.
Old 28-08-2004, 21:29
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Integra
Die zijn natuurlijk nog wat interessanter.
Die pillen? Bwa, kweet nie

Sorry, effe off-topic

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 29-08-2004, 10:03
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

Quote:
Amai, heb ze gisteren gezien in de paddock van de F3000 en daarna op de startgrid ervan. Er waren enkele 'serieuze' exemplaren bij. En toeval of niet : had graag enkele fotos gemaakt maar mijn pillen waren echt leeg!
Reply With Quote
Old 29-08-2004, 13:55
Bernie's Avatar
Bernie Bernie is offline
De Paddock Regular

PRACHTIGE FOTO'S SENNAKE !!!!
Reply With Quote
Old 29-08-2004, 21:02
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Pascal
Oh ja, F1. Alleen als het gratis is, en in goed gezelschap, anders zien ze mij er niet.
Nooit, maar dan ook werkelijk nooit meer zal ik mijn nickname eer aan doen op het circuit van Spa-Francorchamps. Het F1-weekend was qua organisatie een regelrechte aanfluiting. Deze Grand Prix zal voor de organisatie een financiële verliespost zijn.......................en dat is ze van harte gegund!! Hoe meer verlies, des te beter.

De mensen die op vrijdag zijn geweest hebben nog het meeste gezien. Op zaterdag en zondag was het een en al treurnis met betrekking tot activiteiten op de baan.

M.b.t. F1, die heeft voor mij definitief afgedaan. Al zou ik in de toekomst een gratis kaart kunnen bemachtigen, het is me die paar liter benzine niet eens waard. Zonde van mijn tijd.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 29-08-2004, 23:14
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by Marshal
Nooit, maar dan ook werkelijk nooit meer zal ik mijn nickname eer aan doen op het circuit van Spa-Francorchamps. Het F1-weekend was qua organisatie een regelrechte aanfluiting. Deze Grand Prix zal voor de organisatie een financiële verliespost zijn.......................en dat is ze van harte gegund!! Hoe meer verlies, des te beter.

De mensen die op vrijdag zijn geweest hebben nog het meeste gezien. Op zaterdag en zondag was het een en al treurnis met betrekking tot activiteiten op de baan.

M.b.t. F1, die heeft voor mij definitief afgedaan. Al zou ik in de toekomst een gratis kaart kunnen bemachtigen, het is me die paar liter benzine niet eens waard. Zonde van mijn tijd.
Voel ik hier een column aankomen

C U
Reply With Quote
Old 30-08-2004, 00:37
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:

maar ge zijt toch in beeld geweest
Old 30-08-2004, 02:17
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

als ik eerlijk moet zijn: het was vrijdag mijn eerste keer op Francorchamps, en het heeft geen goede indruk gelaten. geef mij dan maar zolder. en de belcar boven de f1! ik vond trouwens de F3000's mooier klinken dan de F1's, die vooral luid zijn.
Old 30-08-2004, 10:21
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular

Quote:
maar ge zijt toch in beeld geweest
dat was ook het enige positieve wat er was voor onze ploeg.

Over de race niks dan goed, prachtige race, maar zoals marshal al aangaf, enige vorm van respect voor de baankommissarissen is er nog steeds niet, 't is nog altijd het zelfde amateuristisch gedoe als 25 jaar geleden, met totaal geen respect voor de Vlamingen.

In Zolder 's morgens verzamelen op MCZ, met een toilet ten minste, in Francorchamps gewoon op de baan, in Zolder een 2 talige briefing, in Francorchamps "pour les Flamant la meme chose" (sorry voor de fouten mijn frans is niet denderend).
Dan krijg je als Vlaming een brief met de voornaamste punten die we moeten in acht nemen, vertaald door een Waal, amai mijn voeten.
Ik geef hier enkele voorbeelden en ik typ het zoals het in de brief staat :
"a)Dit document wordt in 3 exemplaren geleverd: 1 voor PO, 1 voor assistent en 1 die in de cabine van de post zal aangegeven worden als er een ervan is."
Wat de fuk betekent nu dat laatste in fatsoenlijk Nederlands : en 1 voor in de cabine te hangen.
Toch nog ééntje :
"Gedurende de wedstrijd, wordt de blauwe vlag aan de piloot getoond die een rond, minstens, ten opzichte van die zal verliezen die het inhaalt."
Vrij vertaalt : Blauwe vlag tonen aan een piloot die één ronde achter ligt.
Nog ééntje ('t is zo leuk) :
"13. Geen warm-up meer, zelfs in geval van verandering van de voorwaarden weer." Dus geen warm up ook als de weersomstandigheden zouden veranderen.
En zo staan er nog enkele lachwekkend punten in, gewoon belachelijk.
Die Waal zou zich beter eens de moeite nemen om zijn Franstalige versie te laten vertalen door een Vlaming, maar ja, Who the Fuck are we!!!

Onze ploeg VDHB zal zeker geen enkele wedstrijd meer mee maken als marshals in Francorchamps, ik heb buik en oren vol van die rotmentaliteit daar.

Lang leve Zolder, ook al zullen er mensen zijn die hier niet mee akkoord gaan, maar je mon fou !!!!

groetjes

pompierke licentie A 642- ploeg 25 VDHB
Reply With Quote
Old 30-08-2004, 10:40
Integra's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by marcel
als ik eerlijk moet zijn: het was vrijdag mijn eerste keer op Francorchamps, en het heeft geen goede indruk gelaten. geef mij dan maar zolder. en de belcar boven de f1! ik vond trouwens de F3000's mooier klinken dan de F1's, die vooral luid zijn.
Daar deel ik mijn mening over. Ik dacht dat F1 geweldig zou zijn. Ik vond de F3000 prachtig eigenlijk. Bovenop de Raidillon Jeffrey van Hooydonck die gelukkig juist de bandenstapels kon ontwijken.
Old 30-08-2004, 14:28
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Ik heb mijn gratis vrijkaarten voor de vrijdag ook weggegeven. Ik heb beter nagedacht
Reply With Quote
Old 30-08-2004, 14:33
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by marcel
Francorchamps heeft voor mij ook gedaan als toeschouwer. Ik sta er nog steeds heel versteld van dat men een evenement qua F1 mag organiseren. Fantastisch circuit, maar dat is ook het enige positieve wat er in Wallonië (lees Francorchamps) is. Zolder heb ik altijd al veel toffer gevonden. Je kan er probleemloos bij alle bochten komen en de Vlamingen zijn zoveel vriendelijker dan de Walen
Reply With Quote
Old 30-08-2004, 16:02
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Marshal en pompierke, jullie vergeten ook nog de geweldige parking voor baancommissarissen te vermelden. Eén grote modderpoel reeds op vrijdag. Als er dan op gewezen wordt tijdens de briefing zaterdagmorgen krijg je als antwoord: "C'est le problème des commissaires." Ligt het nu aan mij of komt zo een antwoord een beetje arrogant over?
Los van deze kritiek op de organisatie in Francorchamps, de GP was er eentje met veel actie, spannend tot op het einde. Trulli die de pole rijdt, Kimi die de GP wint en Schumi die wereldkampioen wordt. Hopelijk krijgen we voor de komende races hetzelfde scenario.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules