![]() |
|
|
||||
|
||||
@ Belle :
juist dan nog je signature aanpassen: na Marc Goossens en Markus Palttala, nu ook nog Fred Bouvy toevoegen é ![]()
|
||||
|
||||
Ja, er zijn nog meer piloten (zowel mannelijk als vrouwelijk) waar ik naar opkijk hoor, maar aan Markus en *vooral* aan Marc kunnen ze toch niet tippen!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Hallo,
Vind hier een paar van mijn teasers, sorry geen funcup ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() +/- 100 fotos op mijn web site. Komentaren zijn naatuurlijk welkom.
|
||||
|
||||
Quote:
Vergelijkbaar met de Volvo S40 in de Belcar, De Honda's en de Audi's uit de Dutch Supercar Challenge en de Alfa 155 STW uit de Zandvoort 500.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
En wie is die Piron?
Wagen is blijkbaar van Irmscher ![]() |
|
||||
|
||||
Piron ???
hij rijdt ook in de pirelli touring car trophy (ook met de irmscher vectra) |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar er zullen waarschijnlijk wel meer van de opelSTW rond toeren... ![]() |
|
||||
|
||||
Ze liegen wel een beetje in die advertentie, die wagen heeft minimaal 9 races gereden
![]() Foto's van die wagen zijn hier terug te vinden: klik hier Let op de blauwe spiegels e.d. De wagen uit het BTCS heeft op die plaats gele stickers.................... Het is wel dezelfde coureur, Pierre Piron ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
We gaan gewoon weer lekker verder samen. Groetjes, |
|
||||
|
||||
op www.hibn.com vind je mooie verslagjes van zowel de races van de fun cup als het BTCS, altijd leuk om een kwartiertje mee op te vullen
ook de races van het weekend daarvoor in zolder staan online effe vermelden dat wij het fun cup kampioenschap uiteindelijk ex aequo als 12de algemeen hebben beëindigd en we zijn 2de in de light klasse geworden, hetgeen normaal gezien betekent dat we er volgend jaar niet meer in mogen rijden! Dus dan wordt het algemeen fun cup en af en toe nog wat biplace! ik zal er proberen werk van de te maken dat www.perdieus.com wordt geupdate met foto's en klassementen, maar voor meer info kan je momenteel terecht op vwfuncup.com en hibn.com Kampioenen in de Fun Cup zijn BG Racing (Erik Gressens-Manu Nava-Alain Paques) laat ons het habitués van de FC noemen. En dat ze het volgend jaar maar éénvoudiger maken wat betreft de puntentelling ... want ik kon er dit jaar niet echt aan uit! ciao maarten perdieus
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|