![]() |
|
#16
|
|||
|
|||
De uitslag :
Algemeen : (103 starters, 89 finish) 1. Van Hoof Piet - Deijkers Jamel - Mitsubishi Lancer Evo 6 2. De Koning Arjen - Koster Milan - Mitsubishi Lancer Evo 6 3. Jonkers Hein - Jonkers Max - Mitsubishi Lancer Evo 6 Allen van het Nederlandse Paradigit team. Divisie 1A (6 starters, 6 finish) 1. De Mey Sandy - Vandelanoitte Xavier - VW Polo 2. Nuyts Michel - Loix Jonas - Daihatsu Charade 3. Vandemeulen Ringo - Snaet Luc - Opel Corsa Divisie 1B (12 starters, 11 finish) 1. Dierckx Guy - Nietvelt Werner - Toyota Corolla 2. Derijcke Kristo - Lamsens Steven - Citroën Saxo 3. Cosijns Werner - Vleugels Wim - Citroën Saxo Divisie 1C (2 starters, 2 finish) 1. Houthuys Stefan - Detraux Franky - Hyundai Coupe 2. Vanrijkceghem Frans - Vanaken Jo - MGB GTS Divisie 2D (1 starters, 1 finish) 1. Ave Ab - Van Driessche Danny - Peugeot 106 Divisie 2E (6 starters, 6 finish) 1. Dierckx Filip - De Bock Han - Honda Civic 2. Wouters Jan - Van Rozendael Tom - Peugeot 106 3. Mellemans Bart - Mellemans Elke - Opel Corsa Divisie 2F (5 starters, 4 finish) 1. Vandeweyer Jurgen - Stessens Dries - Opel Kadett 2. Vandenberghe Stijn - Keyngaert Johannes - Seat Ibiza TDI 3. Cnudde Darnick - Vindevogel Steven - VW Golf II Divisie 2G (3 starters, 2 finish) 1. Poels Danny - Jambers Sven - Subaru Impreza 2. Vandeweyers Johan - Schepers Johan - BMW 325i Divisie 3H (4 starters, 4 finish) 1. Czech Jan - Dhont Krist - Austin Cooper 2. Vos André - Derden Patricia - Suzuki Swift 3. Vranken Nico - Van Oosterwijck Bert - Daihatsu Charade Divisie 3I (2 starters, 1 finish) 1. Priem Matias - Froyman Maxim - Opel Corsa Divisie 3J (6 starters, 4 finish) 1. Fuger Jean-Luc - Iserentant Philippe - Ford Escort 2. De Schrijver Bart - Degroote Andreas - Mazda 323 3. Lemmens Katleen - De Broeck Sebastien - Opel Manta Divisie 3K (6 starters, 5 finish) 1. Swerts Bert - Bellen Johan - Opel Kadett 2. Laeremans Andy - Sempels Kris - BMW 325i 3. Van Aerde Chris - Van Loock Michael - Renault 5 GT Turbo Divisie 4L (10 starters, 9 finish) 1. Listrez Francis - Collard Christophe - Skoda Felicia 2. Lacante Benoit - Bocquez Koen - Peugeot 106 3. Hanegreefs Olrik - Vanden Reyt Noël - Peugeot 205 Divisie 4M (14 starters, 10 finish) 1. Dehaye Jeam-Marie - Schneiders Michel - VW Golf Kitcar 2. Kevers Tony - Lagneaux Serge - VW Golf Kitcar 3. Pauwels Koen - Thirie Davy - Ford Focus Divisie 4N (26 starters, 24 finish) 1. Van Hoof Piet - Deijkers Jamel - Mitsubishi Lancer Evo 6 2. De Koning Arjen - Koster Milan - Mitsubishi Lancer Evo 6 3. Jonkers Hein - Jonkers Max - Mitsubishi Lancer Evo 6 CU |
#17
|
||||
|
||||
Had er toevallig iemand zijn fototoestel op zak?
![]() |
#18
|
|||
|
|||
Yepz ikke natuurlijk. Maar door een gebrek aan tijd (examens komen eraan) zal ik deze negen kansen van de tien niet kunnen posten.
Mvg |
#19
|
|||
|
|||
Ik had mijn toestel niet op zak, anders kon ik geen foto's nemen...
![]() Op mijn site staan er, van gisterenavond al, 72 foto. ![]() |
#20
|
||||
|
||||
Quote:
|
#21
|
||||
|
||||
Toch weer zeer triestig dat men een topper als Chris Van Woensel uit koers moet halen, omdat hij met z’n 97dp met 2 luttele dp over de limiet van 95dp is gegaan!
Als dit nu gaat om een topper of een amateur die komt om zich te amuseren, het is en blijft steeds belachelijk en zeer frustrerend dat je om dergelijke reden de handdoek moet gooien! Want als groepN wagens al de 95dp naderen, dan stel ik me vragen met wat er zou gebeurd zijn ALS Loix ging komen met z’n 206 WRC… Die brult nog wel wat meer (zaaaalige) db’s uit denk ik… Men zou beter in zolder een paar dagen proberen los te krijgen die een DB limiet hebben tussen de 95db en de “zonder db limiet weekends”. Als men zo een dag of 8 zou kunnen vrij krijgen, dan zouden al de TC racen kunnen gereden worden zoals het zou moeten, en dan kan men de rally sprints ook rijden zoals het moet… (zonder dempers e.d. dus!) Reden zondag de Mitsu’s en de andere wagens met standaard uitlaat?? Of moesten zij zelfs al dempers gebruiken??? |
#22
|
||||
|
||||
2 erboven is wel logaritmisch 2. dat is dus wel iedere keer een groter verschil.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#23
|
|||
|
|||
hallo heeft er ook iemand fotos van auto nr 45 ?
|
#24
|
||||
|
||||
Ik heb er 2. Ik wheb wel niet direct webspace om ze op te zetten.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#25
|
|||
|
|||
ge stuurt ze maar door
|
#26
|
||||
|
||||
alsk nu is een e-mail adres zou hebben zou ik da wel doen ja
![]()
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#27
|
|||
|
|||
mijn e-mail adres is tom.van.rosendaal@pandora.be
|
#28
|
||||
|
||||
Hey raceboy,
moest ge in uw archieven foto's vinden van de corsa met nummer 41, mag je mij dat altijd in een PM laten weten. greetz |
#29
|
|||
|
|||
Meerdere piloten waren ook een beetje ontgoocheld over de proef. In tegenstelling tot vorig jaar, toen was de proef 12 kilometer, was de proef dit jaar veel korter. Ikzelf vond ook het "infield" een pak minder interessant dan andere jaren. MCE heeft, door te organiseren op het circuit Zolder, natuurlijk een beperking wat het uitstippelen van de proeven betreft. Maar ik zou ze toch willen aanraden iets inventiever te zijn. Zo vraag ik me bvb af waarom ze de helihaven, achter de REA niet meer gebruiken. Misschien mag het helemaal niet meer. Dat vond ik altijd een beetje een meerwaarde.
Desondanks waren er toch weer behoorlijk wat inschrijvingen. Hopelijk blijft dit zo en kunnen ze, zoals ze zelf voorstellen, volgend jaar, bij de 10° editie, er iets speciaals van maken. Heeft er misschien nog iemand HAALBARE ideeën voor het uitzetten van een proef ? C U |
#30
|
|||
|
|||
@ Pascal: Heb horen vallen dat ze voor elk RallySprint weekend de piste een beetje gaan uitbreiden. Dit wordt vooral gedaan om de gastrijders drie weekend te laten komen. Dus het kan gemakkelijk zijn dat de Helihaven aan de REA er volgende week of de keer erop wel bij is.
Mvg |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|