![]() |
|
|
||||
|
||||
het mysterie achter toppiloten!!!
Quote:
al bij al zal het wel een storm in een glas water zijn!!! Fisichella draagt ook een bril, en rijdt toch nog altijd prima!! Vooral de naam Bild dat erbij vermeldt wordt zegt veel over het bericht!! Maja, in het tussenseizoen mag een goeie roddel soms wel eens!! airco
|
||||
|
||||
Fisichella een bril ? Dan heb jij toch iemand anders voor dan Giancarlo, tenzij hij vorige week naar de oogarts is geweest.
|
|
||||
|
||||
kheb toch al pics gezien dervan zene!!
zal ies ewa zoeken!! airco
|
||||
|
||||
ja lap, kzijn al in de war!!! het was dus trulli dak bedoelde!!! goe bezig ;-)
![]()
|
||||
|
||||
Villeneuve brilt toch ook. Jean Louis Schlesser ook (en nog geen beetje: precies nen steleriseerbokaal. Allé zijn vroeger montuur toch)
|
|
||||
|
||||
ik wist niet dat brillen een werkwoord was
![]() ik bril jij brilt hij brilt wij/jullie/zij brillen ik brilde hij heeft gebrild ![]()
|
||||
|
||||
In W-VL toch
![]() Net zoals het volgende: èn kè jèt gèt en zèt mèn gèt zèn ki get kgo èn kgo da get èn ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Dejt mo wit
|
|
||||
|
||||
elaba ! Geen geheimschrift eh
![]()
|
||||
|
||||
Back on topic.
Weet iemand of die coureurs die "brillen", dan lenzen dragen? Of zou hun bril alleen maar dienen om te lezen, en niet om ver te zien? |
|
||||
|
||||
Trulli rijdt zonder lenzen, want hij zet alijd vlak voor dat hij zijn help opzet zijn bril af, dus ik vermoed dat de afwijking bij Trulli niet de moeite waard zal zijn!!
airco
|
||||
|
||||
Ook Niki Lauda draagt lenzen .........
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
en een oor-apparaat
of nee, kan niet eigenlijk |
|
|||
|
|||
Niki Lauda
Voor diegenen die Lauda niet kennen of nog nooit gezien hebben : hij mist een heel stuk oor als gevolg van zijn 'vurige' crash op de nurburgring in '76. Lauda zat enkele weken later terug achter het stuur vd Ferrari en had de bijnaam 'de computer' vanwege zijn harde gevoelloze mentaliteit. Hij vertelde daarover in een interview bv. dat journalisten hem vaak terug meenamen naar de plek waar hij in '76 bijna het leven liet in de hoop om bij hem (tevergeefs) emotionele reacties los te weken. Maar zegt Lauda zelf "ik zeg dan altijd : kijk daar heb je de grillroom!".
|
|
||||
|
||||
rofl
![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|