De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 06-03-2005, 17:30
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by marcel
Ik denk niet dat de opgaves van BAR her iets mee te maken had dat hun motor op het einde van hun latijn zat. Opgevers mogen immers straffeloos een nieuwe motor steken, en aangezien ze toch geen punten zouden scoren... zo'n nieuwe motor zal van pas komen in broeikas Maleisie
Ik dacht dat uit de wintertesten gebleken was dat de Honda gewoon nog geen 2 raceafstanden aankan. Daar alludeerde ik op.
Reply With Quote
Old 06-03-2005, 17:54
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by marcel
Het incident Schumacher - Heidfeld lijkt mij toch eerder een fout van Schumi ze. Heidfeld kon enkel nog op het gras, en daar kan je gewoon niet ze goed remmen als op tarmac. en als je dan langs de binnenkant van de bocht zit, kan je niet anders dan iedereen die net die bocht aan het nemen is, meesleuren.
Ben ik het mee eens. Overigens vind ik het een gewoon race incident en hoeft er geen sanctie te volgen.
Reply With Quote
Old 06-03-2005, 17:55
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Iemand de communicatie gehoord tussen Sato en de pitcrew tijdens de kwalificatie? Het begint te druppelen en de iemand van de pitcrew roept over de radio naar Sato: "Don't push, don't push".

Antwoord van Sato: "It's too late" waarop je de beelden ziet van een BAR die wat onderdelen mist
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 06-03-2005, 22:08
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
nieuwe selctie voor Oranje?

Reply With Quote
Old 08-03-2005, 00:39
TTke TTke is offline
De Paddock Rookie

het is me wat: ofwel is Schumi de slechte omdat hij zoveel wint, ofwel is zijn rijk ten einde, einde carriere, als hij eens niet wint. Eigenlijk is het dus nooit goed... Begrijpe wie kan!

Als hij terug kampioen wordt zal hij weer afgebroken worden, en als hij het niet wordt ook, en dan nog meestal door dezelfde peronen. Van ironie gesproken. Het zal wel aan mij liggen zeker...
Reply With Quote
Old 08-03-2005, 00:51
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Als MS dit jaar geen kampioen wordt, zal dat waarschijnijk niet aan zijn capaciteiten liggen, eerder aan de wagen waarmee ie het strijdtoneel in moet.

Het lijkt ernaar dat ze bij Ferrari hun zaakje niet optimaal voorbereid hebben. Voorgaande jaren konden ze het tot de Europese GP's uitzingen met een aangepaste 'jahreswagen'. Waarom? omdat zij zo goed waren? Waarschijnlijk gedeeltelijk juist, maar ook vooral omdat de concurrentie nooit met een winning wagen uit de winterstop kwam die "quick en reliable" out of the box was. De jaren dat dat wel het geval was (eind jaren 90) kwamen ze er niet aan. Winnen wel, maar altijd net te kort om de titel te pakken. Ik zie dit opnieuw gebeuren dit jaar. Renault is met een wagen uit de winterstop gekomen die én snel én betrouwbaar is. Ferrari is dit jaar van bij het begin op achtervolgen aangewezen. Aan de aanpassingen die ze gedaan hebben aan hun 2004 model zie je gewoon dat het niet goed geïntegreerd is. Het voorste vleugeltje zit er gewoon op aangeplakt. Bij de anderen (Renault en McLaren) ziet het er net iets gelikter uit. En in de piloten wereld zeggen, da's toch ook aerodynamica a volonté, "if it looks good, it flies good".

Eens kijken of ze nog kunnen achtervolgen en of ze het verleert zijn.

Vergeet niet, Italië is en belijft Italië. Zolang het goed gaat ben je god. Gaat het een beetje te lang mis...

Heb enkel de samenvatting gezien in de voormiddag. Ga dit dit jaar vaker doen denk ik. Enkel de nodige momenten zien om een - het heeft er alle schijn van - interessant kampioenschap te volgen. Live kijken? Denk niet dat ik dat nog ga doen. Daarvoor hebben Bernie en Ferrari mij net iets te veel geklooid in het winterseizoen. Was het al maar 2008

Last edited by Guido; 08-03-2005 at 01:00.
Reply With Quote
Old 08-03-2005, 01:01
TTke TTke is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Huudo
Als MS dit jaar geen kampioen wordt, zal dat waarschijnijk niet aan zijn capaciteiten liggen, eerder aan de wagen waarmee ie het strijdtoneel in moet.

Het lijkt ernaar dat ze Ferrari hun zaakje niet optimaal voorbereid hebben. Voorgaande jaren konden ze het tot de Europese GP's uitzingen met een aangepaste 'jahreswagen'. Waarom? omdat zij zo goed waren? Waarschijnlijk gedeeltelijk juist, maar ook vooral omdat de concurrentie nooit met een winning wagen uit de winterstop kwam die "quick en reliable" uit of the box was. De jaren dat dat wel het geval was (eind jaren 90) kwamen ze er niet aan. Ik zie dit opnieuw gebeuren dit jaar. Renault is met een wagen uit de winterstop gekomen die én snel én betrouwbaar is. Ferrari is dit jaar van bij het begin op achtervolgen aangewezen. Eens kijken of ze dat nog kunnen, en of ze het verleert zijn.

Vergeet, Italië is en belijft Italië. Zolang het goed gaat ben je god. Gaat het een beetje te lang mis...

Heb enkel de samenvatting gezien in de voormiddag. Ga dit dit jaar vaker doen denk ik. Enkel de nodige momenten zien om een - het heeft er alle schijn van - interessant kampioenschap te volgen. Live kijken? Denk niet dat ik dat nog ga doen. Daarvoor hebben Bernie en Ferrari mij net iets te veel geklooid in het winterseizoen. Was het al maar 2008

Misschien toch beter de hele wedstrijd bekijken... Barri is wel tweede geworden en Schumi reed in de punten met die "aftandse wagen" en ze waren nochtans niet zo comfortabel gestart (wat ook niet aan die oldtimer te wijten was) Toch geen slecht resultaat te noemen. Ferrari staat desondanks wel tweede in het constructeurskampioenschap?!
Deze wedstrijd is in mijn ogen geen objectieve waardemeter van hoe de verhoudingen tussen de teams liggen.
Reply With Quote
Old 08-03-2005, 01:06
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by TTke
Misschien toch beter de hele wedstrijd bekijken...
Da's waar, ze hebben in de samenvatting geen enkele Ferrari laten zien... Daarom dat ik ook niet snapte wat er met Heidfeld gebeurd was....

Ik zei wel: "het lijkt" da's nog altijd iets anders dan "het is"

Natuurlijk kan je na 1 wedstijd niets zeggen over de rest van het kampioenschap.
Reply With Quote
Old 08-03-2005, 03:28
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Ferrari moet ge zeker nog niet afschrijven hoor, ik zou ook liever andere teams zien winnen, maar ben echt onder de indruk van barrichello zijn tweede plaats, en als ze binnenkort de 2005 versie bovenhalen, vrees ik toch weer het ergste, maar dat zien we over enkele races wel

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules