![]() |
|
#31
|
||||
|
||||
waar is die achtervleugel op die wagen? of word die binnekort nog bevestigd?
|
#32
|
|||
|
|||
Die vleugel moet idd nog bevestigd worden...
|
#33
|
|||
|
|||
Quote:
|
#34
|
|||
|
|||
Inderdaad, Michael Jordan van LMSR.net kiekte de wagen in Sebring. Michael was zo vriendelijk om eerst de spyker foto's aan www.racingworld.be ter beschikking te stellen, alvorens ze te publiceren op zijn eigen site. Thanks Michael !
|
#35
|
||||
|
||||
M.b.t. de Spyker............lijkt wel zo'n Mazda MX5-cup van een par jaar terug
![]() ![]() Is de wielbais van die wagen soms breder geworden? De omkasting van de wielen komt meer naar buiten dan het model uit 2002/2003 Hieronder de links naar de foto's op groot formaat: http://www.lmsr.net/asebsat17.JPG http://www.lmsr.net/asebsat18.JPG http://www.lmsr.net/asebsat19.JPG http://www.lmsr.net/asebsat20.JPG Ze willen deze wagen dus aan "privateers" gaan verkopen, vraag me af hoe ze zo'n wagen op twee wedstrijdjes kunnen ontwikkelen. Ontwikkelen is volgens mij veel (race)kilometers maken......dat ze die kist maar eens inzetten in nationale kampioenschappen ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#36
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
#37
|
||||
|
||||
we zien wel wat spyker gaat presteren volgende week. nu moet hun doel niet meer uitrijden zijn maar nu verwacht ik wel wat van ze
|
#38
|
|||
|
|||
Quote:
|
#39
|
||||
|
||||
Ik begrijp niet goed waarom ze aan het prullen zijn geweest aan die motor.
![]() Some red faced Brits...at tech today at Sebring the Maserati was in first followed by the Aston Martin cars...the Maserati sailed through and then the DBR9's took their turn in the IMSA tent. After measurements on the DBR9, IMSA was in the awkward position of telling them, "we are embarrased to inform you that your car is 3mm too wide." Although technically illegal we don't expect Maserati to file a formal protest against the Aston Martin cars ![]() bron: lmsr.net Last edited by Scapa; 14-03-2005 at 12:03. |
#40
|
|||
|
|||
Quote:
Last edited by gwyllion; 14-03-2005 at 19:22. |
#41
|
||||
|
||||
Een Mader BMW toch?
|
#42
|
|||
|
|||
Quote:
|
#43
|
||||
|
||||
ze rijden alleen maar met die spider omdat ze dan geen extra handicaps hoeven mee te dragen. want die spyder verkoopt meer dan de dichte versie
|
#44
|
|||
|
|||
Quote:
|
#45
|
||||
|
||||
Ben niet echt bijster enthousiast over dat nieuwe kleurtje van Alex Job, beetje goedkoop vies blauw dat. Vond het gele toch wat sjieker staan.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|